Au79
Well-known member
en precies ook 15kg erbijNet op het VRT journaal die Dimitri van de eerste seizoenen van Alloo bij de wegpolitie zien passeren in een reportage. Toen was hij inspecteur, nu blijkbaar commissaris.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en precies ook 15kg erbijNet op het VRT journaal die Dimitri van de eerste seizoenen van Alloo bij de wegpolitie zien passeren in een reportage. Toen was hij inspecteur, nu blijkbaar commissaris.

Ja, als het je eigen plaat is die je ook gaat hergebruiken voor de nieuwe inschrijving. Dan nog moet je de verzekering inlichten en in principe alleen van thuis naar de keuring. Maar sowieso niet als het die van uw schoonbroer is zoals in dit geval.Dat van met die platen van een andere wagen rondrijden om met naar de keuring te gaan dacht ik wel dat ergens mocht.
Ale in het verleden toch al vaker gehoord of zelfs om een wagen in het buitenland te gaan halen mits verzekering ervan op de hoogte te stellen.
Maar blijkbaar is dat dan toch iets dat niet (meer ) ok is.
Bwa, die sorry-repliek vind ik wat makkelijk opgelost. Een professioneel chauffeur die storend + gevaarlijk gedrag vertoont, moet niet afkomen met emotie en "ik wist het niet". Hij kwam er van af met de laagste boete, terwijl hij meerdere overtredingen pleegde. Ik zou die gewoon een voor een opschrijven ipv eentje te kiezen.Ik denk dat dat ook te maken heeft met het aanvoelen van de agent in kwestie. Je hoort meteen in de toon van de repliek praktisch een sorry, ze zijn aangesproken op hun gedrag en je weet dat die mensen inzien dat ze verkeerd waren in de euforie van het moment en dat geen 2x zullen doen.
Dat in schril contrast met die gast erna die aan het bellen was. Discussie in het oneindige: "maar ik was niet aan het bellen, nog nooit gedaan, als ik zeg dat het zo is, is het toch zo", en dat nog op een toon die ik anders toch ook niet zo appreciëren als ze mij zo aanspreken. Ja dan kan ik mij inbeelden dat je als agent ook niet zomaar lost en eventueel nog heel die wagen omkeert tot je nog wat extra kan vinden. Op dat moment kan je maar beter zwijgen. Die gaan u niet tegenhouden als ze ook maar een beetje twijfelen en als je al alleen in de auto zit is het jouw woord tegen dat van een beëdigd persoon. En aan de hoogte van de boete te zien was hij achteraf nog niet akkoord en is hij het verder gaan betwisten met alle gevolgen van dien.
Dat van met die platen van een andere wagen rondrijden om met naar de keuring te gaan dacht ik wel dat ergens mocht.
Ale in het verleden toch al vaker gehoord of zelfs om een wagen in het buitenland te gaan halen mits verzekering ervan op de hoogte te stellen.
Maar blijkbaar is dat dan toch iets dat niet (meer ) ok is.
Ja, als het je eigen plaat is die je ook gaat hergebruiken voor de nieuwe inschrijving. Dan nog moet je de verzekering inlichten en in principe alleen van thuis naar de keuring. Maar sowieso niet als het die van uw schoonbroer is zoals in dit geval.
Bij import mag het sowieso niet, ook nooit gemogen (werd en wordt nog steeds gedaan, dat wel). Je kan wel correct verzekerd zijn maar je bent niet in orde met je inschrijving dan.
Nee, waarschijnlijk omdat Duncan het licht zelf niet kon zien door de zon en hij uiteindelijk niemand in gevaar bracht.Die man wiens vrouw vorige week overleden was hebben ze geen boete gegeven voor door het rood rijden neem ik aan? Terecht he.
Het blijft mij toch verbazen hoe weinig mensen rijbewijs mee hebben.
Ik ga er eerlijk in zijn, ik rij ook vaak zonder dat ik mijn rijbewijs meeheb.
Mijn smartphone is mijn portefeuille, daar kan ik alles mee betalen. Dus heb ik die fysieke portefeuille niet nodig en vergeet ik die dus heel vaak.
Of mijn portefeuille ligt 2 weken in mijn auto, of dat denk ik soms. Maar dan zit hij in realiteit al 2 weken bij mijn vrouw in haar sjakos.
Ik gebruik dus zo iets maar dan enkel mijn ID en de tankkaart zitten daar in omdat ik die het meest gebruik en nodig heb .Er zijn ondertussen ook al lang genoeg book covers op de markt voor smartphones.
Dan kan je tenminste je id en rijbewijs erin steken + eventueel nog bankkaart

Ik ben de koning van het vergeten. Maar net daarom zit mijn rijbewijs dus bij mijn autopapieren en niet in mijn portefeuille. Ergens anders heb ik mijn rijbewijs nooit nodig.Ik ga er eerlijk in zijn, ik rij ook vaak zonder dat ik mijn rijbewijs meeheb.
Mijn smartphone is mijn portefeuille, daar kan ik alles mee betalen. Dus heb ik die fysieke portefeuille niet nodig en vergeet ik die dus heel vaak.
Of mijn portefeuille ligt 2 weken in mijn auto, of dat denk ik soms. Maar dan zit hij in realiteit al 2 weken bij mijn vrouw in haar sjakos.
Dat lukt perfect als je maar een auto hebt.Ik ben de koning van het vergeten. Maar net daarom zit mijn rijbewijs dus bij mijn autopapieren en niet in mijn portefeuille. Ergens anders heb ik mijn rijbewijs nooit nodig.
Denk ik ook niet. Emo momentje wel.Die man die zijn vrouw onlangs verloren had zal ook geen boete hebben gekregen