Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
't Is dan nog op de publieke parking van een winkel. Weer zo een die denkt dat hij de regels kent.Als de eerste zin die je tegen een politieagent zegt is: 'mijnheer ik sta op een priveparking' dan weet je dat het een moeilijke controle zal worden.

Voor een keer geen gezwets van Luc erbij (mocht waarschijnlijk niet).Als de eerste zin die je tegen een politieagent zegt is: 'mijnheer ik sta op een priveparking' dan weet je dat het een moeilijke controle zal worden.
Abdel is toch wel mijn favoriet. Altijd heel correct, maar er kan ook een grapje vanaf. Duncan is inderdaad minder 'likeable', maar wel een goeie flik.
Welke Marokkaanse trekjes merk je dan precies op? Enige dat ik daarvan merk is dat hij soms eens Arabisch spreekt om makkelijker de connecteren met een burger. Dat is toch echt geen rare mens of strenge agent?Abdel lijkt mij een vreselijk individu, altijd proberen een toffe/joviale type uit te hangen maar als het hem niet aanstaat zie je zijn Marokkaanse trekjes.
Geef mij dan maar een rechttoe rechtaan
Idd, al paar seizoenen terug gezegd dat ik graag eens de West-Vlaamse WPR zou zien die een heel andere problematiek kent dan de lokale in Gent of de WPR in Antwerpen.Ik hoop dat ze volgende keer wel is een andere regio gaan nemen, heb ondertussen Gent en al die andere gehuchtjes wel gezien.
Ik kan wel volgen in het feit dat hij zich graag voordoet als de vlotte joviale, maar hij wel soms wat kort uit de hoek kan komen.Welke Marokkaanse trekjes merk je dan precies op? Enige dat ik daarvan merk is dat hij soms eens Arabisch spreekt om makkelijker de connecteren met een burger. Dat is toch echt geen rare mens of strenge agent?
Dimi was de chille van de twee, zegt veel over grietIk kan wel volgen in het feit dat hij zich graag voordoet als de vlotte joviale, maar hij wel soms wat kort uit de hoek kan komen.
Over het algemeen is hij wel menselijk, en ook gewoon altijd wel correct.
Niks gaat boven Dimitri en Griet overigens. De echte OG’s die correctheid en streng zijn naar een nieuw niveau tilden.

Ik denk dat dat ook te maken heeft met het aanvoelen van de agent in kwestie. Je hoort meteen in de toon van de repliek praktisch een sorry, ze zijn aangesproken op hun gedrag en je weet dat die mensen inzien dat ze verkeerd waren in de euforie van het moment en dat geen 2x zullen doen.Die "feestvierders" die uit het raampje van die taxi hingen, zijn er imo erg goedkoop van af gekomen. Boete voor de claxon en een voor het niet dragen van de gordel, daar hadden ze toch meer kunnen doen.
CICANT voor PANZAIk kan wel volgen in het feit dat hij zich graag voordoet als de vlotte joviale, maar hij wel soms wat kort uit de hoek kan komen.
Over het algemeen is hij wel menselijk, en ook gewoon altijd wel correct.
Niks gaat boven Dimitri en Griet overigens. De echte OG’s die correctheid en streng zijn naar een nieuw niveau tilden.