Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En met zijn hautain gedrag nogal snel toont dat hij ook niet van de snuggerste is.Diene flik met zijn grijs haar en bril (weet zijn naam niet direct) is nogal arrogant en hautain vind ik in zijn manier van doen.. Ik zou mij moeilijk kunnen inhouden om die niet te antwoorden.
Inderdaad klopt. Ondertussen weet ik zijn naam.. DuncanEn met zijn hautain gedrag nogal snel toont dat hij ook niet van de snuggerste is.

Inderdaad klopt. Ondertussen weet ik zijn naam.. Duncan![]()
Welkom in de B2C wereld!Wat me wel opvalt, zoveel volk dat geen Nederlands, Engels of Frans spreekt - dan kan je je toch nooit integreren en blijf je een soort van toerist die in het beste geval nog via vertaling van een smartphone kan communiceren.

Echt hé, ik was daarnet in een HyperCarrefour, ik heb daar 10 verschillende talen horen praten denk ik, maar Nederlands was er niet bij.Wat me wel opvalt, zoveel volk dat geen Nederlands, Engels of Frans spreekt - dan kan je je toch nooit integreren en blijf je een soort van toerist die in het beste geval nog via vertaling van een smartphone kan communiceren.
Omdat mensen onderling geen Nederlands spreken wil daarom nog niet zeggen dat ze geen Nederlands kunnen.Echt hé, ik was daarnet in een HyperCarrefour, ik heb daar 10 verschillende talen horen praten denk ik, maar Nederlands was er niet bij.
Eentje ervan probeerde het nog tenminste bij een TV verkoper, maar buiten zoveel inch en zoveel inch verstond je er niets van.
Goh, 't is natuurlijk wat ze beslissen van uit te zenden ook hé. Hoeveel materiaal zou er in zijn geheel gefilmd zijn? Dan zal het voor Alloo altijd wel interessanter zijn om zoiets uit te zenden dan 5 minuten controle waarbij alles gewoon in orde is.Als Bart u tegenhoud weet je al 100% een boete komt, die zal niet stoppen voor hem iets gevonden heeft.. Wat een triest figuur Alé kijk 5 min later heeft hem effectief eens niks gevonden dat is een unicum
Ik denk dat dit vooral een perceptieprobleem is.Als Bart u tegenhoud weet je al 100% een boete komt, die zal niet stoppen voor hem iets gevonden heeft.. Wat een triest figuur Alé kijk 5 min later heeft hem effectief eens niks gevonden dat is een unicum
Het programma is er in de eerste plaats om kijkers te genereren en de daaraan verbonden reclame-inkomsten. De politie weten ze te overtuigen om er aan mee te werken als een soort van PR werk. Iemand die al de perceptie heeft dat “de klote politie er alleen op uit is om boetes uit te schrijven” zoals jij het omschrijft ga je met dit programma sowieso niet overtuigen van het tegendeel. Je maakt als kijker wat controles mee en terloops wordt er wat duiding gegeven waarom iets een overtreding is. En zo kan er misschien wat begrip opgebracht worden waarom ze bepaalde controles doen en sancties geven.Ok maar nu krijg je wel alleen het verhaal, ze geven bijna nooit waarschuwingen en alleen maar boetes en dan denken de mensen die klote politie is alleen uit op boetes!
De regels zijn gekend. We weten ondertussen allemaal dat je niet met uw smartphone in de hand mag rondrijden. We weten allemaal dat je een gordel moet dragen. De regels rond drinken en rijden zijn ook gekend. Snelheid idem.Ok maar nu krijg je wel alleen het verhaal, ze geven bijna nooit waarschuwingen en alleen maar boetes en dan denken de mensen die klote politie is alleen uit op boetes!