Haha, dat is. Mijn vriend gaat wekelijks een avondje met zijn vrienden gaan padellen om dan te blijven plakken in de bar. Ik vind dat voor mezelf een fijne avond, eens effe alleen en de tv voor mij alleen. Dat is het moment dat ik mijn serietjes bij-binge

.
Hij gaat meestal 1 weekend op boysweekend (kleine citytrip als Praag/Berlijn - de Ardennen maar evengoed hebben ze eens een jaar hun tenten opgeslagen op 1 van die gasten hun bouwgrond) en een weekend naar Extrema. Ik doe een kleine citytrip met mijn vriendinnen (Valencia/Amsterdam) en eens weekendje weg met de mama.
Nu met een baby op komst weten we niet hoe volgend jaar er zal uitzien. Veel hangt af van hoe snel de baby wat doorslaapt, als zij haar ritme snel vindt mag hij gerust zijn weekendjes doen, als we beiden continu doodop zijn zal het misschien eens een jaartje 1 dag Extrema worden. Hoe graag je dat iemand ook gunt, 2 weken doorlopend onderbroken nachten met geen enkel momentje van rust in het weekend zie ik niet zitten. Ik voel dat nu de zwangerschap op zijn einde loopt, ik slechter slaap en algemeen vree moe ben, ik blij ben als hij eens achter de kookpotten kruipt en ik op tijd mijn bed in kan, ik ben vrijdagavond een wrak.