Algemene Loopthread

Hij is aan het laatste checkpoint aangekomen :biglaugh: machtig
Yup hij zit nog exact op schema. Geen fouten maken nu. Hij had 13u over en na 2/3de heeft hij nog 4u20min over. Geen tijd meer te verliezen aldus ..
 
Laatst bewerkt:
Wat gebeurt er eigenlijk bij meerdere finishers? Is het dan zo brutaal om in dit geval uitsluitend Kelly als winnaar aan te duiden en de rest "leuk dat je de finish haalde en tot ziens"?

Het is man tegen course, niet man tegen man.
Ze zijn dan allemaal winnaars 🙂

Verdomme, nee, ik ga niet opblijven tot 2u54 :unsure:
 
Had tot op heden nog nooit van de kerel gehoord. De wedstrijd kende ik ook niet.
Maar waw, respect voor die kerel! Duim zo hard dat hij het haalt. Intussen is er al iemand binnen.
 
Laatste uren veel zitten refreshen. Hij heeft het wel spannend gemaakt!

Zotjes en het triggered mij wel om ook wat dingen te ondernemen.
 
He f***ing did it!

Gisterenavond toch ook om de 5 min Twitter zitten checken of hij al aan de Watertower zat. Had begot meer stress dan een match van de Rode Duivels 😱.

Als er één iemand was waarvan je wist dat het hem ooit zou lukken, was het Karel wel!
 
Nu pas zie ik dat er ook op BG beweging is omtrent de barkley.
Ik volg Karel al enkele jaren en het was zijn ultieme droom/uitdaging om hier te finishen. Echt Content dat het hem gelukt is.
 
Hij gaat voor de traagste finish ;)
59:50 of zo - uiteindelijk maakt het niet uit, zolang het maar géén 6 sec buiten tijd is.

John Fegyveresi Karel Sabbe59:53:33Slowest finish
:tongue:

Ik ben gaan slapen nadat ik hem aan de watertoren zag bijtanken.
Knap gedaan Karel! Chapeau van ons allemaal! :clap:
 
Bij Sanchez was het zelfs zijn eerste deelname, en er was blijkbaar al een boek weggenomen door een day hiker die dacht dat het al gedaan was. Wel zot dat hij dan nog de tegenwoordigheid van geest had om door te lopen en niet te blijven zoeken (of hoe zou dat dan gaan).
Allez, eigenlijk zijn het allemaal zotten😅, ongelooflijke prestatie!
 
Bij Sanchez was het zelfs zijn eerste deelname, en er was blijkbaar al een boek weggenomen door een day hiker die dacht dat het al gedaan was. Wel zot dat hij dan nog de tegenwoordigheid van geest had om door te lopen en niet te blijven zoeken (of hoe zou dat dan gaan).
Allez, eigenlijk zijn het allemaal zotten😅, ongelooflijke prestatie!
Als iemand een boek 'bewust' wegneemt, hoe zit dit dan? Want eigenlijk is dat een vereiste, om te finishen he?
Hij krijgt dan geen DQ omdat het niet zijn eigen fout is?
 
Laatste uren veel zitten refreshen. Hij heeft het wel spannend gemaakt!

Zotjes en het triggered mij wel om ook wat dingen te ondernemen.
Concrete plannen ? :love:

@Karry98 heb je een S, M of L?

1679039140031.png
 
Tof dat Karel zijn erkenning krijgt die hij verdient voor deze prestatie anderzijds doet deze hypetrein een beetje vreemd aan.

(Mensen die normaal niks te maken hebben met iets van lopen plots er iets over zeggen (twitteren) )
 
Tof dat Karel zijn erkenning krijgt die hij verdient voor deze prestatie anderzijds doet deze hypetrein een beetje vreemd aan.

(Mensen die normaal niks te maken hebben met iets van lopen plots er iets over zeggen (twitteren) )
Klopt, laat ons er nu even van genieten maar ik hoop ook dat het event zo veel mogelijk uit de media blijft. Stel u voor, volgende keer een hele camping invasie en filmploegen aan het park. Gedaan met de ‘charme’!
 
Volgend jaar Karry aan de start? met een shirt waarop Karel zijn foto staat omringd door hartjes
Wat Karel kan, kan Karry ook! :tongue:

Tof dat Karel zijn erkenning krijgt die hij verdient voor deze prestatie anderzijds doet deze hypetrein een beetje vreemd aan.

(Mensen die normaal niks te maken hebben met iets van lopen plots er iets over zeggen (twitteren) )
Iedere loopfan of loper, kent Karel wel van naam. Maar inderdaad, plots zijn er zo van die niet loopfans die hem dan plots (weer) ontdekken.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan