Yup hij zit nog exact op schema. Geen fouten maken nu. Hij had 13u over en na 2/3de heeft hij nog 4u20min over. Geen tijd meer te verliezen aldus ..Hij is aan het laatste checkpoint aangekomenmachtig
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yup hij zit nog exact op schema. Geen fouten maken nu. Hij had 13u over en na 2/3de heeft hij nog 4u20min over. Geen tijd meer te verliezen aldus ..Hij is aan het laatste checkpoint aangekomenmachtig
4U20m over 11km lees ik, dan kan zelfs de MakilaYup hij zit nog exact op schema. Geen fouten maken nu. Hij had 13u over en na 2/3de heeft hij nog 4u20min over. Geen tijd meer te verliezen aldus ..

Wat gebeurt er eigenlijk bij meerdere finishers? Is het dan zo brutaal om in dit geval uitsluitend Kelly als winnaar aan te duiden en de rest "leuk dat je de finish haalde en tot ziens"?


Zalig!
Hij heeft het gehaald en er waren precies nog redelijk wat mensen wakker op Twitter die aan het meeleven waren.
Ze hebben het alledrie gehaald en Karel was de laatste van de 3 die over de streep kwam
Staat je vast beeldig!Als Karel het tot een goed einde brengt wil ik zondag gerust lopen met een shirt waarop zijn foto staat omringd door hartjes. Straffe kost.

Hij gaat voor de traagste finish
59:50 of zo - uiteindelijk maakt het niet uit, zolang het maar géén 6 sec buiten tijd is.
John FegyveresiKarel Sabbe59:53:33 Slowest finish


, ongelooflijke prestatie!Als iemand een boek 'bewust' wegneemt, hoe zit dit dan? Want eigenlijk is dat een vereiste, om te finishen he?Bij Sanchez was het zelfs zijn eerste deelname, en er was blijkbaar al een boek weggenomen door een day hiker die dacht dat het al gedaan was. Wel zot dat hij dan nog de tegenwoordigheid van geest had om door te lopen en niet te blijven zoeken (of hoe zou dat dan gaan).
Allez, eigenlijk zijn het allemaal zotten, ongelooflijke prestatie!
Concrete plannen ?Laatste uren veel zitten refreshen. Hij heeft het wel spannend gemaakt!
Zotjes en het triggered mij wel om ook wat dingen te ondernemen.

Klopt, laat ons er nu even van genieten maar ik hoop ook dat het event zo veel mogelijk uit de media blijft. Stel u voor, volgende keer een hele camping invasie en filmploegen aan het park. Gedaan met de ‘charme’!Tof dat Karel zijn erkenning krijgt die hij verdient voor deze prestatie anderzijds doet deze hypetrein een beetje vreemd aan.
(Mensen die normaal niks te maken hebben met iets van lopen plots er iets over zeggen (twitteren) )

Iedere loopfan of loper, kent Karel wel van naam. Maar inderdaad, plots zijn er zo van die niet loopfans die hem dan plots (weer) ontdekken.Tof dat Karel zijn erkenning krijgt die hij verdient voor deze prestatie anderzijds doet deze hypetrein een beetje vreemd aan.
(Mensen die normaal niks te maken hebben met iets van lopen plots er iets over zeggen (twitteren) )