Genoeg marathons die onder de 50€ zitten. Zelfs onder de 30.Die early birds van marathon Rotterdam zijn dus al uitverkocht, waanzinnig, vorig jaar vond ik de prijs van 80 EURO al veel, dit jaar 87 en nu dus 92 EURO want de early birds zijn al weg. Ik was nog aan het twijfel voor volgend jaar, want niet zeker dat ik in januari en februari goed kan trainen.. het zal dus geen marathon van Rotterdam worden, tenzij ik wel goed hebben kunnen trainen en last minute nog een voordelig ticket kan scoren.. Of hopelijk word ik uitgeloten voor de marathon van Berlijn.. dan wordt dat de grote marathon volgend jaar of wie weet de marathon van Eindhoven (is goedkoper) of Keulen? Enfin ik wil een marathon waar ik onder de 3uur kan lopen, en daarna zien ze mij niet meer snel op een marathon met die waanzinnige prijzen.
Je kan ook iets buiten Rotterdam op hotel en dan via P+R en trein snel op locatie zijn.. of als je in Antwerpen of het noorden van de provincie woont, kan je ook zonder problemen rap in Rotterdam staan in combinatie met P+R+trein.. vorig jaar zo gedaan.
Marathon | Marathon Zeeuws-Vlaanderen
Voldoende man ook onder de 3u. Dus je moet echt geen 90€ gaan uitgeven om een marathon onder de 3u te kunnen lopen.
Heel afwisselende trainingen en goed onderbouwd. Voor mij is Peak voldoende (ik zet de trainingen manueel in mijn Garmin) , maar de gratis versie wel net te weinig (omdat je daar niet kunt schuiven met de trainingsdagen).
) nu eindelijk uit mijn lichaam is, want het ging wel vrij vlotjes. Alleen was de totale afstand vandaag nog wat lang.

Het gaat niet om het talent, maar om het plezier. Aan 50km/w kom ik niet, hoor!