Dit herken ik wel hard... maar ik heb me eerst neergelegd bij heel rustige loopjes, en dan het plezier zoeken in andere dingen. Zoals het mooie weer, voorlopig is het echt de zon die het doet voor mij.Nog maar eens proberen te starten straks. De angst voor blessure overheerst continue en daardoor al maanden stilgevallen.
En ook: weer durven en vertrouwen opbouwen. Traag natuurlijk, maar zo nu en dan eens een testje dat aangeeft: ah, ook al doet het nog een beetje pijn, het is niet meer onmogelijk en het zal wel beteren. Dat geeft toch wat optimisme dat je nodig hebt om weer verder te gaan. Maar er is ook niks mis met een paar weken supertraag tot stilstand in de conditie, hè. Ik heb de grafiekjes van Strava, Garmin en Runalyze ook even achter me moeten laten

@exCite Flipbelt is idd een heel goeie. Ik heb ook de 'officiële' armband van Belkin ff gehad, maar loop nu toch het liefst zonder. Ofwel gsm in mijn achterzak, ofwel gewoon muziek op het horloge.
Laatst bewerkt:
Dit voorjaar al proberen heropstarten, maar door training geven (basket), dochter en werk is dat niet van de grond gekomen.