Karry98
Well-known member
Het hangt er natuurlijk serieus vanaf wat je als een “ultra” bekijkt, technisch kan je pakweg de Houffatrail 53km voltooien binnen de cutoff van 9u (zoiets zal het wel zijn). Theoretisch is dat effectief een ultra, maar laten we wel wezen, feitelijk is dat een lange trail. De Ohm trail 80km wil ik nog net als een ultra bezien door de hoogtemeters, maar anders begint het in België in mijn ogen pas vanaf 100km
.
Zoals @parabellum zegt, komt er echt wel wet bij kijken. Je wil er vooral voor zorgen dat je ook wat kan genieten van de ervaring, zodra deftige voorbereiding wordt dat een calvarietocht en dat wil je niet meemaken.
.Zoals @parabellum zegt, komt er echt wel wet bij kijken. Je wil er vooral voor zorgen dat je ook wat kan genieten van de ervaring, zodra deftige voorbereiding wordt dat een calvarietocht en dat wil je niet meemaken.

.
Ik heb altijd vooral schrik om te traag te starten, hoewel ik me telkens een negatieve split voorneem. Maar dan begin ik te twijfelen en ga ik toch wat sneller, en dan patat