Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Nieuwe test voor de 10 miles. (16,1km) Een tijdje terug 1:23:00 gelopen.
Vandaag na aftrek opwarming: 1:22:12 - 5:08/km (km 7 tem 16 gelopen in 50:03 )
Dat is maar een kleine 3sec/km sneller dan bij de vorige test en dat lijkt niet zoveel, maar shit dat valt toch wel tegen.
Die tunnels in Antwerpen gaan pijn doen, dus bovenstaande tijden verwacht ik niet, maar 1:25:00 zou toch moeten lukken over 2 weken ..
--
Voor de mensen die vandaag lopen: succes!![]()

Heel cool!Die app is wel cool zeg. Michiel gestart aan 3:57 gemiddeld na 5K.

Beetje bijtrainen op den Heistse berg hé!Die tunnels in Antwerpen gaan pijn doen, dus bovenstaande tijden verwacht ik niet, maar 1:25:00 zou toch moeten lukken over 2 weken ..

Eerst en vooral proficiat @MichielD4 voor het verpulveren van uw doel, heel knappe tijd!
@blub en @Zubrowka Zonde dat sub 3u niet is gelukt, maar proficiat met de prestaties! Daar kan je al mee thuiskomen.
@Ednolb Goed doorgebeten man, trots op u!
@kay-gell Ontgoocheling is helemaal te begrijpen, je hebt er hard voor gewerkt, maar soms zit het er gewoon niet in. Ik heb zelf 1 x opgegeven en heb er nadien weken van afgezien. Geef het wat tijd, hopelijk leer je er iets van en de volgende keer lukt het wel. Want die volgende keer komt er zeker.
Ontzettend trots op jullie allemaal!![]()