Algemene Loopthread

Succes allemaal! Al jullie borstnummers zijn opgeslagen in de app. Kan ik tijden mijn long run af en toe eens checken hoe jullie ervoor staan.

Nieuwe test voor de 10 miles. (16,1km) Een tijdje terug 1:23:00 gelopen.
Vandaag na aftrek opwarming: 1:22:12 - 5:08/km (km 7 tem 16 gelopen in 50:03 )
Dat is maar een kleine 3sec/km sneller dan bij de vorige test en dat lijkt niet zoveel, maar shit dat valt toch wel tegen. :tongue:

Die tunnels in Antwerpen gaan pijn doen, dus bovenstaande tijden verwacht ik niet, maar 1:25:00 zou toch moeten lukken over 2 weken ..

--

Voor de mensen die vandaag lopen: succes! :tongue:

Laatst bewerkt:
Nieuwe test voor de 10 miles. (16,1km) Een tijdje terug 1:23:00 gelopen.
Vandaag na aftrek opwarming: 1:22:12 - 5:08/km (km 7 tem 16 gelopen in 50:03 )
Dat is maar een kleine 3sec/km sneller dan bij de vorige test en dat lijkt niet zoveel, maar shit dat valt toch wel tegen. :tongue:

Die tunnels in Antwerpen gaan pijn doen, dus bovenstaande tijden verwacht ik niet, maar 1:25:00 zou toch moeten lukken over 2 weken ..

--

Voor de mensen die vandaag lopen: succes! :tongue:

De tunnels vallen wel mee hoor! 1u25 zou toch zeker moeten lukken, er zijn ook veel snelle stukken op het parcours.
Desnoods is het met schuim op de mond!

Voordeel aan de tunnels is dat je voor de Kennedytunnel een erg lang stuk bergaf hebt. Nadeel is dan weer dat het na de Kennedytunnel blijft klimmen op die oprit. Wat er minder leuk is, is dat de Waaslandtunnel vroeger opt parcours ligt sinds vorig jaar. Vroeger was het de tunnel uitkomen, u-turn en 500m tot de aankomst. Nu is't nog 2,5km na de tunnel en dat deed vorig jaar toch wel pijn :D
(en ik heb het altijd benauwd in die tunnels, goed of slecht weer)

Voor de 10 miles ga ik niet echt taperen. (wat ik wel gedaan heb voor de 30 km van KOTK) Dat kost me dan wel een minuutje, maar we gaan met een groepke hoogstwaarschijnlijk nadien nog pintelieren in een leuke bar. :tongue:

Dus ik weet nu al dat ik een beetje dronken ga zijn tegen dat ik terug thuis ben (Ik neem de trein en de metro).

Echter immens veel belangrijker vandaag: Iedereen die mee doet aan de wedstrijden: Doe dat goed hé! :clap::clap::clap:

DNF voor mij. Zit hier langs de kant op 31km en het hart van in. Vanaf 16km pijn in de knie die vanaf 25km niet meer te houden was dus periodes moeten wandelen. Net gewoon door de benen gegaan en in t gras moeten liggen. Enorm veel kramp erbij.

En dat terwijl 33km enkele weken geleden zo vlot ging. Echt kapot van.

Eerst en vooral proficiat @MichielD4 voor het verpulveren van uw doel, heel knappe tijd!

@blub en @Zubrowka Zonde dat sub 3u niet is gelukt, maar proficiat met de prestaties! Daar kan je al mee thuiskomen.

@Ednolb Goed doorgebeten man, trots op u!

@kay-gell Ontgoocheling is helemaal te begrijpen, je hebt er hard voor gewerkt, maar soms zit het er gewoon niet in. Ik heb zelf 1 x opgegeven en heb er nadien weken van afgezien. Geef het wat tijd, hopelijk leer je er iets van en de volgende keer lukt het wel. Want die volgende keer komt er zeker.

Ontzettend trots op jullie allemaal! 😍

Eerst en vooral proficiat @MichielD4 voor het verpulveren van uw doel, heel knappe tijd!

@blub en @Zubrowka Zonde dat sub 3u niet is gelukt, maar proficiat met de prestaties! Daar kan je al mee thuiskomen.

@Ednolb Goed doorgebeten man, trots op u!

@kay-gell Ontgoocheling is helemaal te begrijpen, je hebt er hard voor gewerkt, maar soms zit het er gewoon niet in. Ik heb zelf 1 x opgegeven en heb er nadien weken van afgezien. Geef het wat tijd, hopelijk leer je er iets van en de volgende keer lukt het wel. Want die volgende keer komt er zeker.

Ontzettend trots op jullie allemaal! 😍

Thanks!
Proficiat aan al de anderen echt dikke toppers 😍

Hier was de 2km naar de auto zelfs een marteling. Zelfs vlagen van misselijkheid. Snap het niet, dit was een normaal tempo voor mij en de laatste 5-6 zelfs traag met lange wandelstukken. Ach ja, op naar de volgende!

Terug
Bovenaan