Algemene Loopthread

Op de officiële fb pagina veel geblesseerde lopers die hun ticket verkopen. Het is nog niet te laat!
In feite is dat wel de manier om op een goedkopere manier mee te doen aan de marathon. Als je wat risico wilt nemen, gewoon wachten tot een paar dagen voor de marathon, zeker als het niet uitmaakt welke wave je start.

Soit al twee dagen nachten op een rij badend in zweet waker geworden van de zenuwen :rolleyes: Wel goed geslapen voor de rest

In feite is dat wel de manier om op een goedkopere manier mee te doen aan de marathon. Als je wat risico wilt nemen, gewoon wachten tot een paar dagen voor de marathon, zeker als het niet uitmaakt welke wave je start.

Soit al twee dagen nachten op een rij badend in zweet waker geworden van de zenuwen :rolleyes: Wel goed geslapen voor de rest

Badend in het zweet wakker worden is misschien niet nodig, maar wat gezonde stress is altijd een goed teken! Nog rustig loslopen allemaal vandaag en dan morgen knallen!

Ondertussen gemerkt dat ik een nieuwe mijlpaal heb bereikt: Voor het eerst een paar schoenen voorbij de 1500km gebracht, namelijk de Sonic 3 (Balance) van Salomon. Outsole is compleet weg, maar voelt eigenlijk nog altijd goed aan. Nu toch maar de vuilbak in gooien en mijn 2e paar gebruiken. Wel straf, kudos to Salomon. Kan Hoka nog iets van leren.

Wel straf, kudos to Salomon. Kan Hoka nog iets van leren.

Hela, mijn Clifton 7 paartje zit ondertussen de 1100km voorbij en ik kan er nog wel even mee door precies!

Voor een niet bepaald lichtvoetige en toch iets zwaardere loper vind ik dat toch ook niet slecht :)

Hela, mijn Clifton 7 paartje zit ondertussen de 1100km voorbij en ik kan er nog wel even mee door precies!

Voor een niet bepaald lichtvoetige en toch iets zwaardere loper vind ik dat toch ook niet slecht :)

Dan heb ik pech of jij geluk 😁. Mijn ervaringen met Hoka zijn dramatisch, vooral trail schoenen, maar hun upper scheurt systematisch na minder dan 500km. Ken 2 kameraden die de Speedgoat 5 hebben, na minder dan 100km allebei volledig gescheurd en nu hopen dat ze een nieuw paar krijgen. Wel een probleem waar ze voor gekend staan. Ik koop er in ieder geval nooit nog.

Ben vergeten mijne tijd door te geven dus zit in wave 5
Anderen rond mijn tijd in de 4 precies. Maar dat zou niet veel mogen uitmaken als ik redelijk vooraan sta in de wave? Dan heb ik direct vrije baan?

Beter be under 2u45 als je in deze omstandigheden met een split short en singlet loopt :p

Ook de discussie onderbroek onder een short…
Natuurlijk draag je dat niet, waarvoor denk je dat die binnenbroek dient? :P

Laatst bewerkt:
Zijn dat compressiesokken of armstukken? Ik loop wel graag met m'n Nike armstukken, maar die naden hebben me onlangs schaafwonden gegeven aan m'n rugspieren (lats) onder m'n oksels.
Zijn zweetbandjes, morgen voor de eerste keer eens uittesten. Liep anders altijd met zo'n oud basketbalzweetbandje van vroeger.

Weet het ons morgen te vertellen :fingerguns:

Klaar voor morgen!
+nike vaporfly +zonnebril (de zon gaat morgen schijnen?)
Stop je die gelletjes ook zo? Onder de band? Of gaan die wel in het zakje? Ik was ook aan het twijfelen aan zo’n zakje, omdat ik ooit eentje 5km heb vastgehouden wegens plaats te kort, en dat lauwe papje kreeg ik echt niet meer binnen door de warmte van mijn hand.

Stop je die gelletjes ook zo? Onder de band? Of gaan die wel in het zakje? Ik was ook aan het twijfelen aan zo’n zakje, omdat ik ooit eentje 5km heb vastgehouden wegens plaats te kort, en dat lauwe papje kreeg ik echt niet meer binnen door de warmte van mijn hand.
aan beide zijkanten passen telkens 3 gellekes.

Hier net mijne Griekse yoghurt met havermout aan 't eten.
Rugzakske met 1.5 liter isotone drank mee en onderweg een snackske ofzo meepikken.

Terug
Bovenaan