Haha, tijdens het lopen?? Dan zou ik goed gezien zijn...
Gelukkig nog niet te ver van huis en was het ondergoed ook zwart

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dat los je dan zo op om het te verstoppen;Gelukkig nog niet te ver van huis en was het ondergoed ook zwart![]()
nog 2 intervallen met windstoten waarbij ik precies soms gewoon stilstond. En dan de cooling down uiteraard weer wind mee...Die loopbroek akkoord. Maar die kleur loopschoenen in combinatie met die witte sokken. Dat vind ik gewoon afgrijselijk.in échte loopbroeken nooit een onderbroek. In deze lopen vind ik het zaligste wat er is (sorry voor de reclame)
![]()

Die loopbroek akkoord. Maar die kleur loopschoenen in combinatie met die witte sokken. Dat vind ik gewoon afgrijselijk.
Maar bon als dit een foto van uzelf is, ieder zijn eigen keuze / mening van loopkledij.![]()
.Ja dat weet ikJe ziet toch dat dat een foto is van de Nike website (of andere site waar ze dat verkopen).
Slechte smaakkeuze !Ah, van Blub wist ik het niet! My bad!

Kay-gell: 6630Is er voor Rotterdam zondag trouwens live tracking? Ik neem aan van wel, maar vind dat precies nergens.
Voor diegenen die het willen delen, mag je altijd uw bib nummer doorgeven, benieuwd om jullie doorkomst tijden te zien. Mag gewoon hier of via pm als je het niet met het hele forum zou willen delen.
EDIT: Net gezien dat je hun app moet downloaden om te kunnen volgen, hebben we dus ook gedaan.
Kay-gell: 6630
Zubrowka: 7317
MichielD4: 7084
Ik: 7602
Da zijn die die hier al passeerden
Kay-gell: 6630
Zubrowka: 7317
MichielD4: 7084
Ik: 7602
Da zijn die die hier al passeerden