Algemene Loopthread

Vandaag het geniale idee gehad om intervallen te lopen. Begon met 16 minuten opwarming, uiteraard grotendeels wind mee. Ook het eerste interval deels wind mee, maar dan begon de hel 😅 nog 2 intervallen met windstoten waarbij ik precies soms gewoon stilstond. En dan de cooling down uiteraard weer wind mee...

Is er voor Rotterdam zondag trouwens live tracking? Ik neem aan van wel, maar vind dat precies nergens.

Voor diegenen die het willen delen, mag je altijd uw bib nummer doorgeven, benieuwd om jullie doorkomst tijden te zien. Mag gewoon hier of via pm als je het niet met het hele forum zou willen delen.

EDIT: Net gezien dat je hun app moet downloaden om te kunnen volgen, hebben we dus ook gedaan.

in échte loopbroeken nooit een onderbroek. In deze lopen vind ik het zaligste wat er is (sorry voor de reclame)

short-de-running-2-en-1-flex-stride-13-cm-pour-gJ3vQq.png
Die loopbroek akkoord. Maar die kleur loopschoenen in combinatie met die witte sokken. Dat vind ik gewoon afgrijselijk.
Maar bon als dit een foto van uzelf is, ieder zijn eigen keuze / mening van loopkledij. :)

Die loopbroek akkoord. Maar die kleur loopschoenen in combinatie met die witte sokken. Dat vind ik gewoon afgrijselijk.
Maar bon als dit een foto van uzelf is, ieder zijn eigen keuze / mening van loopkledij. :)

Je ziet toch dat dat een foto is van de Nike website (of andere site waar ze dat verkopen) 🙈.

Is er voor Rotterdam zondag trouwens live tracking? Ik neem aan van wel, maar vind dat precies nergens.

Voor diegenen die het willen delen, mag je altijd uw bib nummer doorgeven, benieuwd om jullie doorkomst tijden te zien. Mag gewoon hier of via pm als je het niet met het hele forum zou willen delen.

EDIT: Net gezien dat je hun app moet downloaden om te kunnen volgen, hebben we dus ook gedaan.
Kay-gell: 6630
Zubrowka: 7317
MichielD4: 7084
Ik: 7602

Da zijn die die hier al passeerden

Terug
Bovenaan