Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ondertussen nog 12 lopers over op ronde 2.
Courtney Dauwalter and Harvey Lewis have dropped out at 29.5 miles, jammer voor de Karry

Is elk jaar anders en wordt enkel tekstueel beschreven. Het parkoers is een lus van +-32km met +-6000HM die 5 keer gelopen moet worden onder de 60 uur.Is er ergens een overzicht van dat parcours?
Zelfs geen gps om de activiteit op te nemen? Zonde wel, want ik zou de effectieve cijfers wel eens willen zien van die "race"/overlevingsstrijd.Is elk jaar anders en wordt enkel tekstueel beschreven. Het parkoers is een lus van +-32km met +-6000HM die 5 keer gelopen moet worden onder de 60 uur.
Deelnemers moeten per ronde een aantal boeken vinden en daar pagina's uit scheuren om te bewijzen dat ze het parcours gelopen hebben.
Daarnaast mogen de deelnemers geen gebruik maken van gps of horloge
Het parcours wordt elke ronde ook in de omgekeerde richting gelopen als de vorige.
De Berkley Marathon is op alle vlakken een zeer atypische wedstrijdZelfs geen gps om de activiteit op te nemen? Zonde wel, want ik zou de effectieve cijfers wel eens willen zien van die "race"/overlevingsstrijd.

Maar wat zouden ze doen met die 1000en nummerplaten en witte hemdenNen 1,6€ inschrijving daar kan Gollazo nog iets van leren.

Hij is binnen!Binnen dit en een uurtje zou Karel stilaan moeten binnen komen van rondje 3. Tenminste als hij het niet bij een fun run wil houden
Spannend!
Hij is binnen!
Karel Sabbe finished loop 3 in 32:21:49
Nog 2 te gaan!
ja zo iets, al denk ik dat het iets later kan zijn ook, deadline is 13u54 en dan nog eens 12u later voor de laatste loop.Als ik goed tel zou hij binnen een uurtje of twee kunnen binnenkomen voor zijn laatste loop? Vooral het wisselen van richting moet een blinde wedstrijd echt nog veel moeilijker maken lijkt me.
ja zo iets, al denk ik dat het iets later kan zijn ook, deadline is 13u54 en dan nog eens 12u later voor de laatste loop.
hoeveel moet je niet twijfelen aanjezelf als je wat moe bent om exact te weten waar je bent en waar je naartoe moet.
Als ik zo wat dingen lees op Twitter (via #BM100) dan lijkt het wel dat hij redelijk aan het doseren is, maar vooral weinig aan het slapen daardoor. Ik zou zo wel eens 5 minuten in zijn hoofd en lichaam willen zitten om te voelen wat zijn mindset nu zou zijn. Denk dat ik het na 5 minuten wel genoeg zou vindenHet begint inderdaad wel spannend te worden.
Maar inderdaad, door de vroege start is loop 5 voornamelijk overdag. Laat ons hopen dat hij goed aan het doseren is.

haha, na 5min heb je het wel gehad denk ikAls ik zo wat dingen lees op Twitter (via #BM100) dan lijkt het wel dat hij redelijk aan het doseren is, maar vooral weinig aan het slapen daardoor. Ik zou zo wel eens 5 minuten in zijn hoofd en lichaam willen zitten om te voelen wat zijn mindset nu zou zijn. Denk dat ik het na 5 minuten wel genoeg zou vinden![]()