Bon vreemde namiddag, aangezien het m'n eerste wedstrijd met volk er bij was, de klassieke fout gemaakt door veel te snel te starten (45 seconden per kilometer te snel) en na 5km leken m'n benen al als lood te wegen. Bijkomstig moest ik nog eens dringen plassen en ik dacht dat we een verschrikkelijke namiddag te gemoet gingen.
De negative split was dus al overboord en dan ben ik maar aan een gemiddelde van 6:00min/km gaan lopen. Iedereen leek mij voorbij te steken, als bij wonder kon ik dit tempo toch vasthouden en ben ik met een gemiddelde van 5:51min/km over de finish gegaan, de blaas nog steeds gevuld. Voor de statistiek mannen, gemiddelde HR van 187
.
Gestrand op 1 minuutje van m'n PR maar aangezien dat verbreken vandaag absoluut niet op de agenda stond toch zeer tevreden.
De pintjes achteraf int zonnetje smaakte dubbel zo goed
De negative split was dus al overboord en dan ben ik maar aan een gemiddelde van 6:00min/km gaan lopen. Iedereen leek mij voorbij te steken, als bij wonder kon ik dit tempo toch vasthouden en ben ik met een gemiddelde van 5:51min/km over de finish gegaan, de blaas nog steeds gevuld. Voor de statistiek mannen, gemiddelde HR van 187
.Gestrand op 1 minuutje van m'n PR maar aangezien dat verbreken vandaag absoluut niet op de agenda stond toch zeer tevreden.
De pintjes achteraf int zonnetje smaakte dubbel zo goed

Laatst bewerkt:

en ja bij zo'n (lokale) wedstrijden krijg je zo'n bizarre toestanden wel eens.
.