Algemene Loopthread

Grote Altra fan hier en het is dan nog mijn maat! Ik heb wel al meer dan 10 paar Trailschoenen dus wil ze gerust aan iemand anders laten. Ik kom voor mijn werk overal wat, dus ophalen is geen enkel probleem.

Trakteer u in ruil wel een paar keer dan 😁
Cava, we zien wel of er nog reactie komt & anders spreken we is af! :)

Geen speciale watch face actief?
Want dat kan ook een serieus verschil maken als je een custom made hebt die niet geoptimaliseerd is.

Ik heb een stock watchface genomen en het scheelt weinig met de watchface die ik nu gebruik (Glance uit ConnectIQ, met eigenlijk enkel maar hartslag als continu updatend veld).

dragen jullie speciaal ondergoed voor te lopen? Na 10km krikg ik soms last van schuurwonden.

Das ook wel een belachelijk maar irritant kwaaltje

Ik ga mij is aan altra escalante wagen nu dat mijn weg schoenen de zool opgelopen geraken :p

De beste wegschoen ooit, hands down, crimineel hoe goed die is. Als je nog maar 1 wegschoen zou hebben voor de rest van uw dagen, koop die dan. Goed voor langere loopjes, snelle intervallen en alles ertussen.

Versie 1.5 was een pak minder, 2.0 (laatste versie die ik heb gekocht) is fenomenaal en lopen met versie 1.0 (die ik nog altijd heb en wat spaar) staat gelijk aan 3 x seks hebben op 1 nacht zonder ook maar 1 keer aan voorspel te moeten doen, gewoon genieten van begin tot einde.

Escalante 1.0 is voor de weg wat de Lone Peak 3.5 is voor de trails, wat een schoenen! 😍

dragen jullie speciaal ondergoed voor te lopen? Na 10km krikg ik soms last van schuurwonden.

Tot 20km ongeveer gewoon een spannende boxer.

Alles daarboven een onderbroek van Salomon. S/lab...

In de decathlon verkopen ze ook anti friction crème. Werkt ook goed tegen schuurbillekes.

Tot 20km ongeveer gewoon een spannende boxer.

Alles daarboven een onderbroek van Salomon. S/lab...

In de decathlon verkopen ze ook anti friction crème. Werkt ook goed tegen schuurbillekes.

Zelfs qua loop ondergoed heb jij een goede smaak! Nog zoiets waar al de rest serieus wat van kan leren. Al mijn 100+km loopjes doe ik daarmee zonder ooit last te hebben.

giphy.gif

Hier tegenwoordig boxers van Odlo (performance light, denk ik). Tijdje geleden eens 10km gaan wandelen (zelfs niet lopen) met een gewone katoenen boxer met vrij dikke naden langs de binnenkant, het grootste deel van de tijd in stortregen, dus nat tot op het vel. Lag ook open, dus heb mijn lessen getrokken 😅

Tis eigenlijk het plekje achter mijn ballen en tussen mijn gat, vermoed eigenlijk dat lijn onderbroek daar ni eens schuurt.
Gisteren hetzelfde na loop van 14km. Heb ook de gewoonte boxershort aan te houden omdat er aan dat netje toch nog een koortje en etiketjes hangen en die jeuken!

Gisteren hetzelfde na loop van 14km. Heb ook de gewoonte boxershort aan te houden omdat er aan dat netje toch nog een koortje en etiketjes hangen en die jeuken!

Aah, oef ik dacht al dat er iets fout was mee mij.

Ik draag spannende boxers maar tijdens het lopen, voelde ik eens, en ik merkte dat mijn ondergoed daar niet echt schuurt.

Mss zo nen antifriction gaan halen en ies beter scheren.

Kheb da gisteren laten insmeren door mijn vrouw :p, kon bijna geen aanraking verdragen

M'n gewone boxers. Nog nooit last gehad, langste dat ik al onderweg ben geweest was 4.5u in > 30° en geen problemen.

Ik kan mij geen training of wedstrijd voorstellen zonder thermische onderbroek. Zoals @Vlitser zei, die van Decathlon zijn de beste (heb denk ik al 6 verschillende merken geprobeerd) en houdt mijn zaakje beneden mooi op zijn plaats.

Ik kan mij geen training of wedstrijd voorstellen zonder thermische onderbroek. Zoals @Vlitser zei, die van Decathlon zijn de beste (heb denk ik al 6 verschillende merken geprobeerd) en houdt mijn zaakje beneden mooi op zijn plaats.
Synthetische bedoel je?
Ja die van Decathlon zijn goed! (De vorige die zwarte waren wel nóg beter, geen idee waarom ze daarmee gestopt zijn!).

Terug
Bovenaan