Karry98
Well-known member
sportevents .... 50 euro is er toch wel ver over.
Dat gaat er los over, absoluut! De Golazo van de Belgische trails. Maar omdat ik minder en minder geloof dat de Bello Gallico zal doorgaan, pak ik toch maar mee wat ik kan.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
sportevents .... 50 euro is er toch wel ver over.
Eigenlijk wel een goeie vraag.Al zeker niet een 2 tal jaar geleden dat er gewoon iemand me zat aan te staren tot ik gedaan had. Vies manneke
Want volgens de wet mag je zelfs dan niet wildpoepen en moet je het dan maar in je loopbroek doen ..Bladeren zijn wel beter dan papier in het kader van "Leave no trace"Ik zou zeggen dat 80 à 90% van mijn loopjes ik wel ergens stop om de grote boodschap te doen.
Ik denk er al niet meer over na en het hoort er gewoon bij.
Als er bladeren in handbereik zijn gebruik ik die. Anders, tja, wassen doe ik me toch achteraf.
Ik loop gelukkig uitsluitend op veldwegjes en paadjes waar bijna nooit iemand te zien is.
Ook al mee geëxperimenteerd in Amerikaanse nationale parken, stenen gaan ook wel. Meer inspiratie: https://survivalschool.us/top-10-things-wipe-ass-woods/ 
Jammer genoeg kunnen we u niet beboeten voor onnozele en bij de haren getrokken posts.Eigenlijk wel een goeie vraag.
Stel je bent agent en je ziet een loper met duidelijk diarree, al spuitend zijn bevoeg doen in de bosjes.
Volgende voorwaarden zijn voldaan
- De eerste huizen zijn 5km verderop (in alle richtingen)
- Meestal zijn er wel openbare toiletten maar in dit bosgedeelte net niet (pas 4km verder is er ergens een toilet)
- T'is echt diarree dus deze loper kon het echt niet meer ophouden
Zou jij dan die loper beboeten/bestraffen?Want volgens de wet mag je zelfs dan niet wildpoepen en moet je het dan maar in je loopbroek doen ..
Inwoners Brakkenstein zijn wildpoepende lopers helemaal beu
Deze bewoners begrijp/begreep ik nog. De WC's zijn amper 200 meter verderop en er wonen mensen in de buurt.
Dan moet je als loper wel wat respect tonen hé.
Hoezo? Er is ooit een boete gegeven door een agent, die er sterk op lijkt (daarop heb ik mijn post ook gebaseerd), dus dit is dan helemaal niet bij de haren getrokken hoor. Sommige agenten zijn effectief blijkbaar 'zure' mensen ..Jammer genoeg kunnen we u niet beboeten voor onnozele en bij de haren getrokken posts.

Voor de wedstrijd misschien wel. Als je er echt gevoelig aan bent, kun je het echter moeilijk voor elke training gaan nemen. Lijkt me niet gezond om dat chronisch te nemen. Is ook op voorschrift tegenwoordig.Pak dan toch gewoon een immodium voor de wedstrijd?
Aangezien ik een expert ben kan ik inderdaad vertellen dat het niet gezond is om chronisch in te nemen.Voor de wedstrijd misschien wel. Als je er echt gevoelig aan bent, kun je het echter moeilijk voor elke training gaan nemen. Lijkt me niet gezond om dat chronisch te nemen. Is ook op voorschrift tegenwoordig.
Er zijn wel andere dingen die je kunt doen: Weinig vezelrijk eten voor zulke trainingen, net ervoor een banaan binnen knallen... maar sommige mensen zullen er last van blijven hebben. Ik heb het gelukkig nog niet echt gehad, behalve 1x na de Antwerp Night Marathon. Gelletje dat ernstig verkeerd was gevallen, plus ik was echt totaal op. En zodra ik stopte, begonnen de buikkrampen.
Zeg mannekes, nu heb ik wel een klein paniekske ser.
Had daar eigenlijk nog niet bij stil gestaan maar ik heb na een loopke al es de muur + pot volgescheten op de fitness.
Nu maak ik mij zorgen wat dat gaat geven als ik 42km moet lopen.
Hoe blijven jullie motivatie vinden in deze kille, koudere dagen? Ik zie er echt tegenop om in het donker te vertrekken, als het dan nog eens regent erbij is het helemaal top. Ik ben pas thuis rond 18h00 dus ervoor lukt sowieso niet.

Gewoon al door het constante schokken van je lichaam en de zwaartekracht, ben je bij het lopen daar veel gevoeliger aan. 'Runners trots' heeft niks met fierheid te maken, en is wel een bekend fenomeen. Je voeding op voorhand (en eventueel immodium) zouden je wel veilig moeten houden. Maar tegen dat je 42km moet lopen, weet je normaal al wel hoe je lichaam reageert, omdat je er op training wel al een paar langere gehad moet hebben.Zeg mannekes, nu heb ik wel een klein paniekske ser.
Had daar eigenlijk nog niet bij stil gestaan maar ik heb na een loopke al es de muur + pot volgescheten op de fitness.
Nu maak ik mij zorgen wat dat gaat geven als ik 42km moet lopen.
Same here, vorige zaterdag was er nog 2 uur even zon in de voormiddag en dan gaan lopen, maar nu ondertussen bijna niet meer gegaan.Niet op deze moment, ik sta ook al twee weken aan de kant.![]()
Ik heb het tot nu toe 1x genomen voor een trail run in de bossen, omdat mijn darmen s'morgens moeilijk deden.Ik neem voor een loopwedstrijd meestal wel immodium.
Vooral omdat ik weet dat mijn darmen anders moeilijk gaan doen. Het aantal bosbezoekjes tijdens het lopen kan ik nog net op 2 handen tellen.
Hier helpt een hond; heeft sowieso nood aan een stevige wandeling, dus kan ik net zo goed gaan lopen. In het donker vind ik persoonlijk nog wel iets hebben, al probeer ik met al het thuiswerk toch wel te gaan als het nog licht is en dan 's avonds wat langer te werken.Hoe blijven jullie motivatie vinden in deze kille, koudere dagen? Ik zie er echt tegenop om in het donker te vertrekken, als het dan nog eens regent erbij is het helemaal top. Ik ben pas thuis rond 18h00 dus ervoor lukt sowieso niet.

Net 2 weken een zware bronchitis gehad. Ik wilde gisteren terug gaan lopen --> Stortregen dus ja ..Hoe blijven jullie motivatie vinden in deze kille, koudere dagen? Ik zie er echt tegenop om in het donker te vertrekken, als het dan nog eens regent erbij is het helemaal top. Ik ben pas thuis rond 18h00 dus ervoor lukt sowieso niet.