Zubrowka
Well-known member
duidelijk mijn bericht aandachtig gelezenVeel succes, jij en iedereen in Rotterdam! Hopelijk is het ergens op tv te volgen![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
duidelijk mijn bericht aandachtig gelezenVeel succes, jij en iedereen in Rotterdam! Hopelijk is het ergens op tv te volgen![]()

Die stond er nog niet toen ik was beginnen te typenduidelijk mijn bericht aandachtig gelezen![]()
een oude mens en een iPhone-toetsenbord gaan niet samen…Knallen! En gaan met die banaanMorgen nog een laatste keer uitlopen en da vertrek ik naar Rotterdam. Ik verblijf toevallig in het officiële atletenhotel van de marathon. Wie weet kan ik een praatje slaan met Abdi Bashir. Kipchoge doet helaas niet mee dus die zal ik daar niet tegen het lijf lopen.
M'n bib-nummer is trouwens 1516 voor zij die geïnteresseerd zijn in mijn uiteindelijke tijd.
Fijn loopweekend iedereen.

Parcours viel mij echt goed mee, ik ben daar nog maar 1x gaan wandelen, maar nu heb ik het echt kunnen beleven tijdens de looptocht. Nog redelijk wat hoogtemeters die hard aankwamen (allemaal kort op elkaar).Ha ik deed de 12 (12,44) km vandaag. Aangenaam lopen in Meerdaalwoud altijd
6e geëindigd op die afstand, tevreden, want op voorhand wat snotkwaaltjes gehad![]()
Gewoon op de NOS ?Vind geen livestream voor de Rotterdam marathon![]()

Heb geen kabel abonnement. En livestreaming is disabled vanuit Belgie op nederlandse sitesGewoon op de NOS ?
Ik kan je al verklappen dat Michiel niet in de kopgroep zit![]()
Ja na 6km zat er een goei klimmeke inParcours viel mij echt goed mee, ik ben daar nog maar 1x gaan wandelen, maar nu heb ik het echt kunnen beleven tijdens de looptocht. Nog redelijk wat hoogtemeters die hard aankwamen (allemaal kort op elkaar).
Volgend jaar ga ik die zeker opnieuw doen.

Zie parcours hieronder. Voor de marathon maken ze een serieuze zijspronghad geen idee dat er een trail was in het meerdaalwoud (m'n beste trainingsomgeving!)
er zijn steeds meer en meer 'kleinere' trails, waar vind je eigenlijk een goed overzicht hiervan?
Benieuwd wat de Michiel vandaag zal doen!

Je hebt ook nog Meerdaalwoud Trail in december.had geen idee dat er een trail was in het meerdaalwoud
Je hebt ook nog Meerdaalwoud Trail in december.
Ik vind dat Bashir Abdi toch ver achteraan hangt, ook een mindere dag?

https://www.loopkalender.be/nlThanks voor de info, die zijsprong moet ik ook eens doen, dat gebied ken ik niet zo goed.
Maar waar vind je dat deze trail doorging? (niet dat ik het gisteren paste in m'n tapering periode voor volgende week)
Blijkbaar gewoon verstoppertje gespeeldvind dat Bashir Abdi toch ver achteraan hangt, ook een mindere dag?

Ik vond het via Facebook als voorgesteld event via een collega/loopkameraad.had geen idee dat er een trail was in het meerdaalwoud (m'n beste trainingsomgeving!)
er zijn steeds meer en meer 'kleinere' trails, waar vind je eigenlijk een goed overzicht hiervan?
Benieuwd wat de Michiel vandaag zal doen!