Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Deed je dat dan nog niet? Ik dacht dat jij een schema van de decathlon volgende. Zou verwachten dat daar toch iets van interval/tempo trainingen in zit?Tijdens een van mijn lange loopjes (veel tijd om na te denken) maakte ik me de bedenking dat iets van 'speed work' in je trainingen incorporeren, ook in 'off season' of wanneer je niet specifiek voor een wedstrijd traint, altijd een goed idee is. Ik ben nu in week drie van mijn schema en ik beweeg efficiënter, beter, ook tijdens mijn trage loopjes. Gewoon door meer 'speed work' te doen. Ik was bang dat ik pijntjes zou ontwikkelen, maar het tegendeel lijkt waar. Mijn lichaam wordt weerbaarder en mijn 'running economy' gaat omhoog. Dus in de toekomst ga ik toch minstens 1x per week wat intervals of hill sprints doen, niet puur op gevoel trainen.
Ik bedoelde dat ik geen speed work doe als ik gewoon wat aan het lopen ben, in off season modus. Gewoon km's maken zonder naar snelheid te kijken.Deed je dat dan nog niet? Ik dacht dat jij een schema van de decathlon volgende. Zou verwachten dat daar toch iets van interval/tempo trainingen in zit?
Damn ... Deze week slechts 5km en daarnet nog eens 3km gelopen om zaterdag te "schitteren".
Geen van beiden kunnen uitlopen zonder stoppen door pijn aan de scheenbenen. Althans slecht voor het vertrouwen!
Vorige week ook al van dat. Maar toen ging dit altijd over na een 7-tal km. Precies alsof ik te snel start, wat niet echt het geval is.
Zaterdag zullen de eerste km's dus met een bang hartje zijn! En ik denk van gewoon preventief een 10 à 20-tal sec. trager te lopen dan voor ogen tot ik voel dat alles onder controle is. Damn!

Net mijne nummer gaan halen en behoorlijk lelijke t-shirt ... beetje bizar dat ze daar niks fluo hebben ingestoken, is toch een night marathon?Damn, dat is minder, hopelijk geen last van zaterdag.
Succes aan iedereen die zaterdag loopt trouwens!

Net mijne nummer gaan halen en behoorlijk lelijke t-shirt ... beetje bizar dat ze daar niks fluo hebben ingestoken, is toch een night marathon?
Nee, we gaan 's avonds in het donker lopen, weet je wat, we zullen iedereen een zwarte t-shirt geven
Ook wel een beetje ambetant da'k nu ga moeten slapen met dat Covid-safe armbandje, maar kom, ik heb nu gezien hoe ik met de auto daar kan geraken, dus da's al een zorg minder.
Véél succes aan iedereen die morgen meedoet!!
Al blij dan dat ik niet weer zo'n prul t-shirt bijbesteld heb bij de HM.Net mijne nummer gaan halen en behoorlijk lelijke t-shirt ... beetje bizar dat ze daar niks fluo hebben ingestoken, is toch een night marathon?
Nee, we gaan 's avonds in het donker lopen, weet je wat, we zullen iedereen een zwarte t-shirt geven
Ook wel een beetje ambetant da'k nu ga moeten slapen met dat Covid-safe armbandje, maar kom, ik heb nu gezien hoe ik met de auto daar kan geraken, dus da's al een zorg minder.
Véél succes aan iedereen die morgen meedoet!!

Je moet het zo ver niet zoeken, Rotterdam marathon t-shirt van 2013 loop ik nu nog steeds mee, dat was wel mooi design en degelijk materiaalHier ook al alles gaan halen voor morgen. t-shirt design was al langer bekend, is idd niet bijzonder, veel te druk. Is bij de marathon wel 'gratis'
Ik snap dat eigenlijk niet, dat ze hier er nooit in slagen iets mooi te ontwikkelen, heb in Vietnam zeer mooie designs gezien, terwijl daar de loopsport toch niet op een niveau staat als bij ons.
Soit nu nog bedenken wanneer ik mijn laaste maaltijd voor de marathon ga eten. Is toch eerste keer dat ik een echt lange avondwedstrijd loop.
Hier ook al alles gaan halen voor morgen. t-shirt design was al langer bekend, is idd niet bijzonder, veel te druk. Is bij de marathon wel 'gratis'
Ik snap dat eigenlijk niet, dat ze hier er nooit in slagen iets mooi te ontwikkelen, heb in Vietnam zeer mooie designs gezien, terwijl daar de loopsport toch niet op een niveau staat als bij ons.
Soit nu nog bedenken wanneer ik mijn laaste maaltijd voor de marathon ga eten. Is toch eerste keer dat ik een echt lange avondwedstrijd loop.

70 EURO betaald hierWat kan ne mens verwachten voor 80 euro he
Veel succes gasten, ik verwacht wat toptijden he
Het begint hier nu echt wel te pieken dat ik niet mee kan doen maar we geven niet op, volgende keer beter!

Dat zeker en vast niet hierVeel succes gasten, ik verwacht wat toptijden he![]()

Wat kan ne mens verwachten voor 80 euro he
Veel succes gasten, ik verwacht wat toptijden he
Het begint hier nu echt wel te pieken dat ik niet mee kan doen maar we geven niet op, volgende keer beter!
Den Bart zal 4u10 lopen zeker? Hopelijk haalt hij me niet in... En als het echt zo moet zijn, dan graag de laatste km. Dan heb ik ten minste de finish gehaaldDat zeker en vast niet hier
Ben wel eens benieuwd wat het deze keer gaat geven -> enkel op LSD en traag tempo getraind, geen enkele tempoloop of interval, dus ik begin tussen de pacers van 3u45 en 4u en zie wel waar ik uitkom... op 't gemakske en genieten van deze marathon zonder me druk te maken over de snelheid.
... al zal ik wel een tandje bijsteken als blijkt dat ik op km 40 Bart De Wever in het vizier krijg![]()

Denk dat Bart sub 4u zal lopen zene, eerder 3u45 (5:19/km)Den Bart zal 4u10 lopen zeker? Hopelijk haalt hij me niet in... En als het echt zo moet zijn, dan graag de laatste km. Dan heb ik ten minste de finish gehaald
Vandaag begonnen met ontstekingsremmers. Vanavond nog eens ijs op de benen leggen. En voor de rest me verder vetmesten.
Succes allemaal!