Karry98
Well-known member
Welke meeting was dat in parijs?
Om haar privacy te respecteren ga ik hier liever niet zeggen waar die meeting exact was. Ik heb er geen probleem mee dat iedereen op BG weet wie ik ben, maar zij heeft dat liever niet. Moet haar nog wat overtuigen dat BG een beetje mijn familie is
.De laatste dagen ook weer gemerkt hoe hard het lopen mijn leven domineert. Vanaf 30/08 ga ik professioneel gezien een zeer interessante nieuwe stap zetten. Daarbij hoort uiteraard ook een nieuwe keuze voor een firmawagen bij. Wanneer ik mijn opties afweeg, merk ik dat ik steeds nadenk of een bepaald model wel handig is voor onze social trails op zondag en voor ultra’s
. Goed bezig denk ik dan.Ondertussen ook de keuze gemaakt om de marathon van Antwerpen te lopen. Komt veel te kort na de TDS om echt al goed te zijn, maar wil graag dan al eens een marathon lopen om de weg terug gewoon te worden. Sub 3u mag geen probleem zijn om dan hopelijk 1,5 à 2 maanden later ergens echt snel te lopen.

Ik heb mijn record wel, maar ik wou eigenlijk onder de 50 minuten eindigen ook. 50:10. Tien seconden erover!
Op een stratenloop zal het vast nog anders zijn, maar dit was de solopoging. Tja,in een rare kop kunnen soms rare dingen schieten (en blijven vastzitten), zeker...