Zijn hier mensen die een GPS tracker meenemen om te lopen? Zoja, wat?
Gezien mijn hart"problematiek" is mijn vrouw er niet altijd even gerust in wanneer ik long runs ga doen en ik denk eraan om een GPS tracker te kopen om bij te hebben, zodat ze kan zien waar ik zit en of ik nog beweeg. Ik weet dat een smartphone dat kan oplossen maar ik haat het om die mee te nemen, en zo'n GPS tracker kan dan een vele kleinere en lichtere oplossing zijn.
Nieuw speelgoed van Garmin is misschien iets voor jou? Ingebouwde LTE!
Ik mag helemaal niet lopen, de eerstvolgende 4 weken.
Ik ben gisteren geopereerd aan een driedubbele hernia en medische besnijdenis (allemaal tegelijkertijd). Mijn HR is momenteel al vrij hoog zonder te lopen lol.
Ik voel mij momenteel 'ok'. Ik heb maar een paar mini complicaties (vochtophopingen en bloeduitstortingen), evenwel ik recupeer vrij snel. Voordeel van af en toe te sporten zeker? Ik zit nu natuurlijk wel volgepropt met pijnstillers ..
Straffe prestaties hier trouwens! Proficiat! En nu ga ik rusten (lees pogen wat te slapen).
Jou kennende was het was het dus éen hernia en een accidentje tijdens het scheren?
just kidding, veel beterschap!!
. Ik weet dat een smartphone dat kan oplossen maar ik haat het om die mee te nemen, en zo'n GPS tracker kan dan een vele kleinere en lichtere oplossing zijn.

En nog een beetje in de tank laten voor de laatste anderhalve kilometer waarvan goed 750 meter bergop is in de Konijnenpijp.