Algemene Loopthread

Ik hoop van wel, want dat was wel leuk eigenlijk :p @Jonas89 is mod/crew voor sport dus misschien kan die een nieuw topic maken voor Beyond Gaming loopt in 2021.

Ik heb een probleemke. Misschien nog mensen met hetzelfde....
Sinds mijn scheiding kan ik maar om de week gaan lopen (co ouderschap)
Hoe kan ik dit best opvangen conditioneel?

Ik heb een probleemke. Misschien nog mensen met hetzelfde....
Sinds mijn scheiding kan ik maar om de week gaan lopen (co ouderschap)
Hoe kan ik dit best opvangen conditioneel?
Loopband of hometrainer, maar ge moet goesting hebben om daar geld en ruimte aan te geven :D

Ik weet de leeftijd van uw kinderen niet, maar hebben ze nog geen hobby buitenhuis?
Dan zou je eventueel in de tussentijd rap een kort loopje kunnen inplannen terwijl de kinderen op de muziek-/teken-/...-les zijn of aan hun sporttraining bezig zijn.

jasje nog niet nodig gehad, heb eigenlijk enkel echte jassen voor de regen

Als het koud is: ofwel die goldgear van underamour dat ik via hier teweten gekomen ben (is echt goed), meestal in combo met m'n rugzakje, die zorgt natuurlijk ook voor wat warmte op m'n rug
ofwel een kort tshirtje met een gorex truitje op
Blij dat de coldgear goed werkt :D Ik heb er nu ook een legging van gekocht, met veel korting in de Sports Direct en ook dat is echt goed!!

En enkel als het regent loop ik met een jasje. Van Craft, wind- en waterdicht. Echt goeie stuff, maar prijzig. En als het niet echt koud is, dan zweet ik me daar wel kapot in, omdat het zo weinig 'ademt' o_O

Ik weet de leeftijd van uw kinderen niet, maar hebben ze nog geen hobby buitenhuis?
Dan zou je eventueel in de tussentijd rap een kort loopje kunnen inplannen terwijl de kinderen op de muziek-/teken-/...-les zijn of aan hun sporttraining bezig zijn.
Te jong om alleen te blijven.
Hobby's genoeg, maar die vallen op andere dagen.

En hometrainer komt er niet in, is niet hetzelfde als buiten gaan lopen.

In de zomer nam ik ze nog mee met de fiets, maar nu het zo vroeg donker is..

Ik draag slechts 1 vestje en dat is mijn Goretex jasje, al de rest vind ik rommel. Draag het wel alleen wanneer het regent, anders draag ik gewoon verschillende lagen.

Bon, vandaag voor de zoveelste keer moeten aanhoren dat wat wij (ultralopers) geen snelheid meer hebben en dat wij meer wandelen dan wat anders. Om die nitwit zijn ongelijk te bewijzen val ik volgende week mijn 10k PR aan, schrijf 37:30 maar al op.

Ik draag slechts 1 vestje en dat is mijn Goretex jasje, al de rest vind ik rommel. Draag het wel alleen wanneer het regent, anders draag ik gewoon verschillende lagen.

Bon, vandaag voor de zoveelste keer moeten aanhoren dat wat wij (ultralopers) geen snelheid meer hebben en dat wij meer wandelen dan wat anders. Om die nitwit zijn ongelijk te bewijzen val ik volgende week mijn 10k PR aan, schrijf 37:30 maar al op.

Ik zou daar gewoon op antwoorden: "Ok, wandel maar 60km op 7u30 (naar uw activiteit van 02/01). Bewijs het en wij zijn wandelaars".
Of uw FKT op Entre Lesse Et Lomme :D

Ik zou daar gewoon op antwoorden: "Ok, wandel maar 60km op 7u30 (naar uw activiteit van 02/01). Bewijs het en wij zijn wandelaars".
Of uw FKT op Entre Lesse Et Lomme :D

Het gaat gewoon om het principe, het is niet omdat ik niet snel meer loop dat ik het niet kan. Dit is de ideale gelegenheid om nog eens het gas open te draaien. Dan heb ik een nieuw PR en maak ik mijn punt, ideaal :D.

Oh, mensen die zich beter moeten voelen door anderen af te kraken.
Gelukkig is hier opt forum wel iedereen gewoon blij voor elkaar

Wat voor een charels zijn dat :p Moet toch een speciaal soort gefrustreerde mensen zijn om zo een opmerkingen te zitten maken...

Oh, mensen die zich beter moeten voelen door anderen af te kraken.
Gelukkig is hier opt forum wel iedereen gewoon blij voor elkaar
Dit! Is hier al veel gezegd, maar dat maakt het zo leuk om hier te blijven volgen & posten :) Valt inderdaad op dat het hier veel actiever is dan op 9lives in de loopthread :D

Dit! Is hier al veel gezegd, maar dat maakt het zo leuk om hier te blijven volgen & posten :) Valt inderdaad op dat het hier veel actiever is dan op 9lives in de loopthread :D
Tis ook wel een combinatie van de goede voornemens en het feit dat er (quasi) niets anders te doen valt tegenwoordig :p eens mijn hoofdsport terug begint zal het lopen ook wel ferm naar de achtergrond verdwijnen hoor :)
Maar het is wel een fijne community!

Tis ook wel een combinatie van de goede voornemens en het feit dat er (quasi) niets anders te doen valt tegenwoordig :p eens mijn hoofdsport terug begint zal het lopen ook wel ferm naar de achtergrond verdwijnen hoor :)
Maar het is wel een fijne community!
Denk inderdaad als andere sporten terug gaan mogen dat er ineens veel minder lopers gaan zijn.

Maar wel leuk dat de community hier zo actief is, makkelijk om vragen te stellen!

Over de Jas discussie, hier ook enkel flinterdun goretex vestje dat goed ademt en gewoon genoeg laagjes tegen de kou!

Laatst bewerkt:
Ik vind het vooral tof dat we hier echt met een heel grote variëteit aan type lopers zitten. Gaande van ultralopers, tot marathon lopers, beginnend lopers, enz... Toch wel super leuk om al die verschillende ervaringen te lezen.

Terug
Bovenaan