Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Loopband of hometrainer, maar ge moet goesting hebben om daar geld en ruimte aan te gevenIk heb een probleemke. Misschien nog mensen met hetzelfde....
Sinds mijn scheiding kan ik maar om de week gaan lopen (co ouderschap)
Hoe kan ik dit best opvangen conditioneel?

Blij dat de coldgear goed werktjasje nog niet nodig gehad, heb eigenlijk enkel echte jassen voor de regen
Als het koud is: ofwel die goldgear van underamour dat ik via hier teweten gekomen ben (is echt goed), meestal in combo met m'n rugzakje, die zorgt natuurlijk ook voor wat warmte op m'n rug
ofwel een kort tshirtje met een gorex truitje op
Ik heb er nu ook een legging van gekocht, met veel korting in de Sports Direct en ook dat is echt goed!!
Te jong om alleen te blijven.Ik weet de leeftijd van uw kinderen niet, maar hebben ze nog geen hobby buitenhuis?
Dan zou je eventueel in de tussentijd rap een kort loopje kunnen inplannen terwijl de kinderen op de muziek-/teken-/...-les zijn of aan hun sporttraining bezig zijn.
Komt er eigenlijk opnieuw een BeyondGaming loopt 2021 rangschikking? @Loser?
done, sturen kan zowel naar Loser, mij of Lemme.Ik hoop van wel, want dat was wel leuk eigenlijk@Jonas89 is mod/crew voor sport dus misschien kan die een nieuw topic maken voor Beyond Gaming loopt in 2021.
Ik draag slechts 1 vestje en dat is mijn Goretex jasje, al de rest vind ik rommel. Draag het wel alleen wanneer het regent, anders draag ik gewoon verschillende lagen.
Bon, vandaag voor de zoveelste keer moeten aanhoren dat wat wij (ultralopers) geen snelheid meer hebben en dat wij meer wandelen dan wat anders. Om die nitwit zijn ongelijk te bewijzen val ik volgende week mijn 10k PR aan, schrijf 37:30 maar al op.

Ik zou daar gewoon op antwoorden: "Ok, wandel maar 60km op 7u30 (naar uw activiteit van 02/01). Bewijs het en wij zijn wandelaars".
Of uw FKT op Entre Lesse Et Lomme![]()
.Cool. Eerst nog wat trainen vooraleer een tijd te sturen.done, sturen kan zowel naar Loser, mij of Lemme.
Of in de topic zelf posten
Wat voor een charels zijn datIk draag slechts 1 vestje en dat is mijn Goretex jasje, al de rest vind ik rommel. Draag het wel alleen wanneer het regent, anders draag ik gewoon verschillende lagen.
Bon, vandaag voor de zoveelste keer moeten aanhoren dat wat wij (ultralopers) geen snelheid meer hebben en dat wij meer wandelen dan wat anders. Om die nitwit zijn ongelijk te bewijzen val ik volgende week mijn 10k PR aan, schrijf 37:30 maar al op.
Moet toch een speciaal soort gefrustreerde mensen zijn om zo een opmerkingen te zitten maken...Dit! Is hier al veel gezegd, maar dat maakt het zo leuk om hier te blijven volgen & postenOh, mensen die zich beter moeten voelen door anderen af te kraken.
Gelukkig is hier opt forum wel iedereen gewoon blij voor elkaar
Valt inderdaad op dat het hier veel actiever is dan op 9lives in de loopthread 
Oh, mensen die zich beter moeten voelen door anderen af te kraken.
Gelukkig is hier opt forum wel iedereen gewoon blij voor elkaar

Tis ook wel een combinatie van de goede voornemens en het feit dat er (quasi) niets anders te doen valt tegenwoordigDit! Is hier al veel gezegd, maar dat maakt het zo leuk om hier te blijven volgen & postenValt inderdaad op dat het hier veel actiever is dan op 9lives in de loopthread
![]()
eens mijn hoofdsport terug begint zal het lopen ook wel ferm naar de achtergrond verdwijnen hoor 
Denk inderdaad als andere sporten terug gaan mogen dat er ineens veel minder lopers gaan zijn.Tis ook wel een combinatie van de goede voornemens en het feit dat er (quasi) niets anders te doen valt tegenwoordigeens mijn hoofdsport terug begint zal het lopen ook wel ferm naar de achtergrond verdwijnen hoor
Maar het is wel een fijne community!
Waren dat geen wandelaars?Ik vind het vooral tof dat we hier echt met een heel grote variëteit aan type lopers zitten. Gaande van ultralopers

Die is al in de maak!Komt er eigenlijk opnieuw een BeyondGaming loopt 2021 rangschikking? @Loser?
Zo van diegene die @MichielD4 zijn 10km saboteren. We hebben u door @Karry98. En maar stoefen over uw eigen tijd op de 10km die ge nog niet eens gelopen hebt!Waren dat geen wandelaars?![]()