Ik loop nu inderdaad nog niet lang terug en ik verwacht ook niet dat ik direct 15km kan lopen (zou redelijk dwaas zijn). Maar heb vroeger wel stevig gelopen (10km in 43min, 10miles in 1u15) dus het opbouwen is mentaal in het verleden vooral heel moeilijk geweest voor mij.Je loopt toch nog niet lang terug? Herinner mij precies posts dat je geen zin had om aan te zettenDus om dan al te verwachten dat je terug 15km kan lopen direct, zou wel straf zijn. Als je nu wat volhoudt, zal dat binnen 2 maanden wel terug in orde zijn.
Ieder zijn ding natuurlijk omtrent schema’s, voeg nu gewoon iedere week een 800m toe. Is ook een schema, maar met meer vrijheid dan I guess.
@MichielD4 Knap!!
Nu heb ik twee blessures gehad op korte termijn, en voor mijn mentale gemoedsrust (?) is dat precies een goede zaak geweest want ik had de blessures allebei opgelopen buiten het lopen dus mentaal is het nu eerder van: tja, of ik nu snel liep of niet, de blessures hadden me toch van nul laten beginnen.
En als je dan een loopje hebt zoals vandaag waarbij alles precies goed viel doen wel goed voor de motivatie, ook al zijn de tijden nog niet wat het moet zijn was het genot van het lopen er wel terug. Iets wat voor mij dus wel lang is weggeweest.
Dus om dan al te verwachten dat je terug 15km kan lopen direct, zou wel straf zijn. Als je nu wat volhoudt, zal dat binnen 2 maanden wel terug in orde zijn.
.