Vandaag zie je toch letterlijk op polar dat ik last had van de temperatuursdaling. Van 15 graden op woensdag naar 3 graden vandaag.
Ik had moeite om de spieren warm te krijgen.
Ik liep de eerste 5km véél krampachtiger en met véél méér moeite dan de laatste 5km.
Nochtans liep ik de 2de 5km een stuk sneller. Dat ging echter véél vlotter en ook de HR zakte gemiddeld genomen.
Mijn gemiddelde HR was dus hoger tijdens de eerste 5km dan tijdens de laatste 5km ondanks een trager ritme.
Ik had moeite om de spieren warm te krijgen.
Ik liep de eerste 5km véél krampachtiger en met véél méér moeite dan de laatste 5km.
Nochtans liep ik de 2de 5km een stuk sneller. Dat ging echter véél vlotter en ook de HR zakte gemiddeld genomen.
Mijn gemiddelde HR was dus hoger tijdens de eerste 5km dan tijdens de laatste 5km ondanks een trager ritme.

). Ik heb mij niet laten kennen en ik voelde mij best goed, dus hij heeft een vol uur doorgetrokken tegen dat tempo -met mij in het zog- en op het einde ging hij nogmaals versnellen naar 11,5km/u. Dat laatste was toch vrij hard afzien maar ik had nog redelijk wat overschot. (zonder mijn HR echt omhoog te laten gaan)