Goeie, dan moet 1 van beide maar verhuizen. Ik bespreek het sffs met de vrouw en kijk waar geen BG'er actief is.het is wel de bedoeling niet achter elkaar z'n hexes te zitten é, nummer 1 van de wereld moeten we worden!![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goeie, dan moet 1 van beide maar verhuizen. Ik bespreek het sffs met de vrouw en kijk waar geen BG'er actief is.het is wel de bedoeling niet achter elkaar z'n hexes te zitten é, nummer 1 van de wereld moeten we worden!![]()

In Genk ook al in er is zelfs een anti-J&B bezig in HoeseltIk heb gisteren gemailed en ze hebben mijn account terug geactiveerd. Ik heb die kennelijk zelf eens gedeactiveerd.
Wie is J&B van beyondgaming omstreken Bilzen? The battle is on.![]()
Ik heb daar vorig jaar op kosten van mijn werkgever gelopen. Het was een vreselijk parcours en er was heel weinig sfeer. Never again.
Hij heeft precies overal gelopen.In Genk ook al in er is zelfs een anti-J&B bezig in Hoeselt

Ja ik heb momenteel vitamine D (te weinig zon de laatste tijd) en magnesium te kort. Dus ik slik wat extra pilletjes op voorschrift. Wat Toru hieronder zegt: Even naar de huisarts bloed laten afnemen en dan kan hij / zij nadien zeggen of je te korten hebt en welke pillen je moet nemen of wat je moet doen om dit terug aan te vullen. Zo heb ik het alvast gedaan.Neemt iemand hier eigenlijk vitamines/supplementen in functie van het lopen? Ik begin vermoeid te geraken en denk deugd te hebben van een vitaminekuur. Precies niet uitgeslapen geraken, en looptrainingen blijven maar slechter worden

Eens bellen naar de dokter en bloedonderzoek laten doen. Op de wilde gok supplementen nemen is vrij nutteloos. Al zal het placebo effect ook wel aanwezig zijnNeemt iemand hier eigenlijk vitamines/supplementen in functie van het lopen? Ik begin vermoeid te geraken en denk deugd te hebben van een vitaminekuur. Precies niet uitgeslapen geraken, en looptrainingen blijven maar slechter worden
.Lijken me eerder symptomen van overtraining. Veel getraind zonder rustweken de laatste maanden? Volume en/of intensiteit plots veel verhoogd? Ziek geweest? Stress (fysiek/mentaal)?Neemt iemand hier eigenlijk vitamines/supplementen in functie van het lopen? Ik begin vermoeid te geraken en denk deugd te hebben van een vitaminekuur. Precies niet uitgeslapen geraken, en looptrainingen blijven maar slechter worden
Ik denk niet echt overtraind hoor. Alles van fietsen heb ik geskipt om dit net tegen te gaan.Lijken me eerder symptomen van overtraining. Veel getraind zonder rustweken de laatste maanden? Volume en/of intensiteit plots veel verhoogd? Ziek geweest? Stress (fysiek/mentaal)?
Ze is trouwens hoogzwanger, en ik hoop dat ze binnen de 2 weken bevalt, of mijn marathonvoorbereiding loopt in de soep
klinkt dus wel als een niet gerecupereert lichaam (of dus overtraind zoals MichielD4 aangeeft)Enige wat invloed heeft is dat m'n zoontje me ook in het weekend om 6u30 wakker maakt. En mijn vriendin mijn diepe slaap afneemt door al haar gesnurk
Maar zorg ook wel dat ik mijn 8u slaap heb maar da’s ook zo persoonlijk.Dit.Eens bellen naar de dokter en bloedonderzoek laten doen. Op de wilde gok supplementen nemen is vrij nutteloos. Al zal het placebo effect ook wel aanwezig zijn.

M'n eerste paar Carbon loopschoenen waren de Hoka Carbon X. Goede herinneringen houd ik er aan over. Stabiel, breed landingsvlak en goed voor alle afstanden en comfortabel bij alle snelheden. Veel succes in Gent!