Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
EN DORST![]()
Als het is om wat te carbloaden is zoiets wel goed, veel koolhydraten (76g/100g), weinig vet, weinig vezels, ...
In die voorgebakken pannenkoeken zit volgens mij ook wel al een hoop vet in.Dat vind ik moeilijk om te bakken zonder veel vet.
Voldoende hydrateren voor een wedstrijd is ook niet onbelangrijkEN DORST

valt nog wel mee, heb eens vergeleken met die pretzels en is nauwelijks iets meer... maar het is wel heel makkelijk om er snel enkele op te warmen in microgolf, wat suiker over en je bent all set!In die voorgebakken pannenkoeken zit volgens mij ook wel al een hoop vet in.

Voor de duidelijkheid, ik heb het over de dagen voordien, niet 's morgensvalt nog wel mee, heb eens vergeleken met die pretzels en is nauwelijks iets meer... maar het is wel heel makkelijk om er snel enkele op te warmen in microgolf, wat suiker over en je bent all set!
ik zie mij de ochtend voor een marathon echt geen doos pretzels opeten![]()

WorkOutDoors is een eenmalige aankoop, maar is wel echt goed voor zo'n zaken. Je kan zelf kiezen welke data je wilt bekijken tijdens het lopen (custom screens, dus zo simpel of ingewikkeld als je zelf wilt), achteraf meer data om te bekijken, en je kan tijdens het lopen een kaartje bekijken op je horloge mocht je je op onbekend terrein begeven (ook gpx ondersteuning).Wat is de makkelijkste manier om een training te integreren of aan te maken met apple watch.
Hiermee bedoel ik dus vooral intervallen, in mij geval als beginnend loper tussen lopen/wandelen.
Maar misschien naar later toe om te switchen tussen bepaalde snelheden/hr zones.
Gewoon met de workout van de applewatch zelf of zijn er goede (gratis) third party apps?
Niet dat ik vaak in het donker loop, maar een fluo vestje (zo'n) eentje speciaal voor het lopen, is voldoende. Een hoofdlamp heb je toch niet nodig, tenzij je diep in Ardense of Limburgse bossen loopt ander is er toch altijd genoeg licht.Iemand aanrader voor in de donkere te lopen? Is een hoofdlamp voldoende?
Zo lang ik langs de verlichte straten loop is dat inderdaad voldoende.Niet dat ik vaak in het donker loop, maar een fluo vestje (zo'n) eentje speciaal voor het lopen, is voldoende. Een hoofdlamp heb je toch niet nodig, tenzij je diep in Ardense of Limburgse bossen loopt ander is er toch altijd genoeg licht.
Op het einde ging de hartslag ietsje omhoog. Ik ga mij hieraan vasthouden en de komende vier weken gebruiken om dit tempo te consolideren. Misschien dat het nog iets sneller kan, maar dan start ik liever met een negatieve split om naar het einde toe er alles uit te persen als er nog reserve is.Toch niet mee akkoord.Niet dat ik vaak in het donker loop, maar een fluo vestje (zo'n) eentje speciaal voor het lopen, is voldoende. Een hoofdlamp heb je toch niet nodig, tenzij je diep in Ardense of Limburgse bossen loopt ander is er toch altijd genoeg licht.
Dit maar ook om zeker gezien te worden zoals @Zane schreef is een lamp (voor en achter) wel handig.Toch niet mee akkoord.
Sommige straten zijn misschien nog oké verlicht, maar op veel plaatsen is de straatverlichting echt niet voldoende om te zien waar je loopt en wat er eventueel op de weg ligt.
Ik heb deze vorig weekend gekocht.Dus wat zijn leuke aanrader? Paar pagina's terug stond een hoofdlamp.
Daar heb ik de oude van. Ga dat systeem niet meer kopen. Vandaar mijn vraagIk heb deze vorig weekend gekocht.
Borstlamp voor hardlopen Run Light 250 HW19 zwart
Borstlamp voor hardlopen Run Light 250 HW19 zwart aan €35. Je zoekt een hardlooplamp die goed verlicht, zelfs bij afdalen? De krachtige straal (250 lumen) van deze lamp kan je zelf richten, zo verlicht je de grond voor je altijd tot 20 meter ver.www.decathlon.be
A haha reden dat je dat niet meer zou kopen?Daar heb ik de oude van. Ga dat systeem niet meer kopen. Vandaar mijn vraag