Iemand die onderstaande al heeft voorgehad?
Drietal weken geleden na een rustige lange loop (28K) kwam ik thuis en bij het uitwandelen in mijn straat ineens heel veel pijn in de rechterknie bij bewegen/plooien. In die mate dat ik extreem mankend tot thuis ben gestrompeld.
Tijdens de loop niets gemerkt, in het dagelijks leven geen probleem, en een paar minuten later was het ook alweer voorbij. Daarna heb ik een paar weken niets meer gevoeld (ik loop nog steeds 30-50 kilometer per week).
Vandaag voor een rustige 10K gegaan, en identiek hetzelfde weer. Niets last tijdens het lopen, maar van zodra ik uitwandelde kwam het op, manken, en een paar minuten later was het weer weg.
Vreemd toch?