Ah daarom loop jij graagEn als het op achter de wijven lopen aankwam was ik de snelste van heel de scholengemeenschap![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ah daarom loop jij graagEn als het op achter de wijven lopen aankwam was ik de snelste van heel de scholengemeenschap![]()

en dan nog geen halve marathon tegen 4min/km kunnen lopen?We zullen elkaar nog eens spreken binnen 10 jaar
Vergeet ook niet dat je ook nog wel wat fietst, wat de aerobe capaciteit toch wel een boost geeft.
En als dat een referentie is lieper er niemand sneller dan mij in de klas. En als het op achter de wijven lopen aankwam was ik de snelste van heel de scholengemeenschap![]()

Dus 10 jaar niet sporten en dan kunt gij een 10km in 50 minuten lopen, zonder dat ge ervoor hebt getraind?Ik zie mijzelf ook als compleet ongetalenteerd, maar al sport ik 10jaar niet, gaat die 5:00/km echt wel lukken hoor.
Of ben je aan de obese kant?
trollgehalte 
Toen ik 0,0 sportte maar ik 5-6 dagen per week voor mijn beroep orderpicker was (2004-2007) en ik toch eens mee ging lopen met ne maat liep ik over 4,5 km exact 18 min rond en liep ik hem er probleemloos af terwijl hij al een jaar hard aan het trainen was. Alleen in 2017 liep ik nog sneller.Dus 10 jaar niet sporten en dan kunt gij een 10km in 50 minuten lopen, zonder dat ge ervoor hebt getraind?trollgehalte
![]()
Dag zelf geen enkel probleem hoorIvm mensen die de Dodentocht al gedaan hebben, dat afhalen vh startnummer, gaat dat wat vlot?
Ik woon regio Brugge, er zijn 3 dagen op voorhand mogelijkheden om dat af te halen in Bornem maar dat is gewoon zo'n einde rijden / met de trein dat dat niet echt praktisch is. Zijn er andere opties?
Kan iemand anders dat afhalen ipv mij ?
Of gaat dit perfect dag zelf nog gaan (moet daar geen uren staan wachten?)

Ik heb één keer wel slepender zoiets gehad. Ik moest schoenen met harde zolen aandoen, en zeker niet op blote voeten.Ik heb na m'n lange loop maandag gekke pijn op de wreef van m'n voet. Op blote voeten voel ik het meer dan in m'n dagelijks schoeisel. Maar lopen doet geen deugd. Gisterochtend even geprobeerd,, maar na 1km bleef de pijn aanhouden, dus maar gestopt. Aan m'n voet zelf is niets te zien.
Beetje rusten dan maar zeker![]()
Hier geeft deze voornamelijk (veel) teveel hoogtemetersNog mensen met een over enthousiaste Garmin horloge? Elk loopsessie geeft die meerdere "achievements" aan zoals snelste km, langste loop, etc terwijl dit niet zo is. Vreselijk irritant.
Serieus nu zit ik opeens met serieuze pijn aan mijn kuit als ik probeer te lopen.
Het is zo demotiverend om telkens te moeten omgaan met pijn en blessures als je probeert te lopen... Misschien is mijn lichaam gewoon niet gemaakt voor de sport.

Ik heb het nog al eens gezegd maar ik herhaal het graag nog eens. Lopen is een magnifieke sport, maar tegelijk ook een echte kutsport.
De belasting die je lichaam ondergaat door te lopen die kan je niet wegnemen. Een blessure die loert achter elke hoek.
3 augustus doe ik mee aan 10km straatloop Lokeren. Doel is sub 36min30. Nog mensen die meedoen?
’.Ja ik heb hetzelfde probleem. 2 maand geleden een nieuwe gekocht en krijg ook na elke training meerdere "records" die ik verbreek. Zou best handig zijn om dat af te kunnen zettenNog mensen met een over enthousiaste Garmin horloge? Elk loopsessie geeft die meerdere "achievements" aan zoals snelste km, langste loop, etc terwijl dit niet zo is. Vreselijk irritant.
Dinsdag mijn “snelste km ooit” gelopen. 4:14. Elke week opnieuw een record dat er geen is. Evenzeer bij het zwemmen. Nochtans synchroniseer ik voor elke training.Nog mensen met een over enthousiaste Garmin horloge? Elk loopsessie geeft die meerdere "achievements" aan zoals snelste km, langste loop, etc terwijl dit niet zo is. Vreselijk irritant.