Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die is wel nog een pak duurder en de meerwaarde is heel beperkt zoals:Als je toch vernieuwt na zo lange tijd, waarom dan niet ineens naar de 265? Zit toch best wat meer op, en gaat waarschijnlijk ook langer mee voor hij obsolete wordt dan het vorige model. Maar dat ligt misschien meer aan mij![]()
Ik loop niet met muziekEn pak in ene weg een music versie![]()
Hier exact dezelfde situatie en zelfde voordelen via werk. Ben voor de 255 gegaan. Die 20% moet je wel met een korrel zout nemen. Je vindt die toestellen gemakkelijk enkele procenten goedkoper dan wat de zogezegde basisprijs is, dus in praktijk is het eerder 10% korting op wat je anders zou betalen.Nu Tom Tom gestopt is met software en mijn horloge niet meer synced is het echt tijd voor een nieuwe
Via Agoria benefits heb je korting bij polar, garmin en Suunto (20%) en dan kom ik op de keuze tussen:
Polar pacer / pacer pro
Garmin forerunner 55 / 255
Suunto 5 peak -> maar die is out of stock
Bedoeling is 2 keer / week lopen in de koudere maanden (maar niet te lang, 45min is al genoeg), weet niet of extra functionaliteit van duurdere versie bij beide meerwaarde zijn dan (HS, GPS en rondetijden nemen is wat ik meeste gebruik en dat laatste is de tom tom niet zo goed in)
Iemand die ervaring heeft met zowel de polar als de garmin? Ben op termijn van plan Fiets GPS wss ook van Garmin te nemen
Als je toch vernieuwt na zo lange tijd, waarom dan niet ineens naar de 265? Zit toch best wat meer op, en gaat waarschijnlijk ook langer mee voor hij obsolete wordt dan het vorige model. Maar dat ligt misschien meer aan mij![]()
Volgens mij zit er qua data ook nog een verschilletje tussen de 65-reeks en de 55-reeks, maar dat weet ik niet zeker: de HRV-status en zo. Je ziet vaker dat die nieuwe datavelden of datavergaring alleen komt op de nieuwste reeksen.265 en 255 verschillen nauwelijks hoor. Eigenlijk quasi hetzelfde horloge, de 255 met MIP scherm en de 265 met OLED scherm.
Als ik me niet vergis heeft de 265 1 functie extra, Training Readiness.
Voor de rest zelfde gen en ik verwacht ook dezelfde periode van updates.

Volgens mij zit er qua data ook nog een verschilletje tussen de 65-reeks en de 55-reeks, maar dat weet ik niet zeker: de HRV-status en zo. Je ziet vaker dat die nieuwe datavelden of datavergaring alleen komt op de nieuwste reeksen.
Natuurlijk worden ze niet obsolete op dat vlak, ze gaan altijd blijven doen wat ze nu doen. Maar persoonlijk zou ik voor de nieuwere gaan als ik toch maar eens in de 10j vervang. Maar da's persoonljik![]()

Doe gewoon Rotterdam: 1000x meer sfeer dan Gent of Antwerpen en je geraakt er gemakkelijk en ‘t is vlak (en ik heb daar mijn pr kunnen lopen;-))Nu de 1e marathon in Antwerpen zo goed is meegevallen, ben ik al stiekem aan het kijken voor een volgende (voorjaars) marathon.
Mijn oog valt op Gent in Maart.
Pro's contra's?
Ja, maar die is al uitvekochtDoe gewoon Rotterdam: 1000x meer sfeer dan Gent of Antwerpen en je geraakt er gemakkelijk en ‘t is vlak (en ik heb daar mijn pr kunnen lopen;-))
Parijs misschien? al zal dat vermoedelijk prijzig zijn om te logeren in aanloop naar de OS?Ja, maar die is al uitvekocht