Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik pak momenteel dagelijks een extra pil (1 ‘s ochtends, 1 ‘s avonds) om het allemaal wat onder controle te houden, anders ook ferm last na een loopje.De laatste dagen serieus last van hooikoorts, ik krijg daar jammer genoeg astma van. Dit jaar is echt wel een hevig jaar. Momenteel wat binnen blijven denk ik...
Herkenbaar, ben vorig weekend in het Zoniënwoud ook serieus moeten omlopen omdat mijn uitgestippeld pad gewoon 1 groot netelparadijs was ... en daar hadden we geen goesting inAls fan van veldbaantjes is het geen goed jaar. Eerst was het te nat en werden de paadjes, mede door de vele coronawandelaars, herschapen in quasi onbegaanbare modderpoelen. Toen kwam de droogte en waren het enkele goede weken voor de veldbaantjesloper. Maar met de overvloedige zonneschijn van de laatste weken is er een gigantische onkruidspurt ingezet die alles lijkt te overwoekeren. Zoals de Provence bekendstaat om zijn vergezichten met enkel lavendel, zo zou Vlaanderen bekend kunnen staan voor zijn vergezichten vol netel.
Vorige week ben ik op het ergste baantje van de buurt (een modderpoel vol muggen met aan weerszijden een muur van metershoge netels) onderuit gegaan en gewoon in een bos netels gevallen. Drie uur later in bed was alles nog altijd aan het tintelen. Eergisteren wou ik een baantje nemen en heb ik het pad gewoon niet gevonden. Ik heb daar al een dozijn keer gelopen maar nu was het gewoon verdwenen.
De moeite dus onlangs runnerslab te gaan? Ik ga ook bij time2run maar denk dat die zijn keuze wat beperkter isDoor omstandigheden toch bij Runnerslab langs geweest ipv Time2Run en dat was een positieve ervaring. Ben nu de eigenaar van nieuwe Asics GT-4000 loopschoenen, dus ik zou weer gesteld moeten zijn voor 800-1000 km. Drie paar getest die op die meting heel gelijkaardig aftekenden en even goed zaten, maar volgens hun dus een klein voordeel voor die Asics.
Ik had vooraf wat opgezocht en het grootste verschil leek me dat er in Runnerslab een klein baantje van een 30tal meter is waar je de schoen even kan uitproberen en die dan ook in actie gemeten wordt. Misschien is dat ook bij Time2Run, maar stond niet echt op hun site. Voor de rest zal het wel gelijkaardig zijn. Eerst een kort gesprekje gehad over mijn loopgeschiedenis, doelen, blessures en op welke ondergrond ik meestal loop. Dan blootvoetse meting, zowel in stand als lopend, daarna dus de schoenen testen en meten. Omdat ik zei dat ik een relatieve beginner ben (sinds kort 2-3x per week 5 km) ook nog wat algemene looptips gekregen. Het aanbod leek me ook wel groter (geloof dat Time2Run bv geen adidas heeft) maar dan maakte mij niet zoveel uit.De moeite dus onlangs runnerslab te gaan? Ik ga ook bij time2run maar denk dat die zijn keuze wat beperkter is
De moeite dus onlangs runnerslab te gaan? Ik ga ook bij time2run maar denk dat die zijn keuze wat beperkter is
Iemand toevallig ervaring met het op maat laten maken van steunzolen bij runnerslab?
Bij mij nog erger.. normaal loop ik met gemak 5.15 pace op training 12km. Nu 6.30 pace en volledig naar de zak..Ik heb toch precies het gevoel dat de warmte niets voor mij is. Ik loop toch 5-10 seconden trager per kilometer. Nog iemand die hetzelfde ervaart?
Time2run zet u op de loopband met camera. Dus daar zie je ook hoe je voet zich zet zonder en met schoen.Ik had vooraf wat opgezocht en het grootste verschil leek me dat er in Runnerslab een klein baantje van een 30tal meter is waar je de schoen even kan uitproberen en die dan ook in actie gemeten wordt. Misschien is dat ook bij Time2Run, maar stond niet echt op hun site. Voor de rest zal het wel gelijkaardig zijn.
Time2run zet u op de loopband met camera. Dus daar zie je ook hoe je voet zich zet zonder en met schoen.
Merci,Dat hebben ze bij Runners’ lab ook zo hoor. Daar filmen u ze van achteruit terwijl je op hun piste loopt. In het midden van de piste zitten dan nog 2 drukplaten waar je met beide voeten op moet landen. Eerst met blote voeten en dan met enkele geselecteerde modellen om tot een geschikt model te komen.
De kleinere winkels doen het met loopband omdat je al serieus wat plaats moet hebben om een piste te installeren.
Merci,
ik zit richting de 600 km met mijn Hoka's. Toch maar stillekes eens kijken voor een nieuw paar schoenen.

Ja, ik kan er nog wel een tijdje mee door. Maar als ik mijn huidig weekgemiddelde behoud is dat nog goed voor een paar weken.Puur ter info: mijn Clifton 6 paartje zit op 800km en gebruik ik nu nog voor als het nat of vuil ligt, is goed gesleten aan m'n tippen maar dempt nog steeds goed en loopt ook nog wel OK. Kan er zo nog wel wat loopjes mee doen.![]()
Goeie vraag!Bijkomend vraagje: bij 2 opeenvolgende trainingsdagen. Kan ik dan best de eerste dag de rustige lange loop doen en de 2de dag een zwaardere training of andersom?