algemene discussie | Virtual Reality

Vind dat ze er zelf weinig reclame voor maken (ook nergens te koop los van hun eigen site). Ik ga deze, voor een keer, uitzweten en wachten op die pricedrop. Mij al teveel mispakt aan dit soort product.

200.gif

HYYYYYYYYYYYYYYYYYPED voor de review(s).

Om 2uur onze tijd als ik mij niet vergis??

Denk niet dat ze vandaag een half life zullen aankondigen. Man stel u voor. Denk gewoon reviews die online zullen komen en voor de rest nikske :-)

Embargo om 14 uur vandaag. Review van de PlayStation VR2 zopas geschreven en komt om 14 uur online.
Nu bezig met de Horizon Call of the Mountain review en zal dan later vandaag verschijnen.

typing-gif.gif

Heb stiekem al een beetje gelezen van die persoon op reddit. Met de weinige info die hij kon vertellen zie ik het volledig zitten. Snap zelf niet waar men hype van komt , komende van een vive en valve index. Man man man.

Ik had gisteren een mailtje binnen dat mijn cc binnenkort zou worden aangerekend, hebben jullie dit vroeger dan mij gekregen? Was gisteravond rond 23uur... Momenteel nog niks gereserveerd

Dinsdag nacht om 1u heb ik die mail ontvangen. Dat mijn order aangerekend zal worden en dat ik alles moet controleren zodat alles vlot verloopt.

Dinsdag nacht om 1u heb ik die mail ontvangen. Dat mijn order aangerekend zal worden en dat ik alles moet controleren zodat alles vlot verloopt.
Hmmm dan heb ik mogelijk al een dag of 2 later binnen, maar gelukkig nog voor de reviews uitkomen besteld, zou redelijk op tijd moeten zijn hier. En is het al gereserveerd dan bij u?

Hier enkel dus de laaddock, heb die gisterennacht nog besteld, toen was hij ineens wel terug op voorraad, of mss hanteren ze het systeem 1 aankoop per klant, en mss dat ik daardoor enkel consolebundel kon bestellen. Soit, alles is dus besteld, alleen dus nog niet volledig aangerekend

Hmmm dan heb ik mogelijk al een dag of 2 later binnen, maar gelukkig nog voor de reviews uitkomen besteld, zou redelijk op tijd moeten zijn hier. En is het al gereserveerd dan bij u?

Hier enkel dus de laaddock, heb die gisterennacht nog besteld, toen was hij ineens wel terug op voorraad, of mss hanteren ze het systeem 1 aankoop per klant, en mss dat ik daardoor enkel consolebundel kon bestellen. Soit, alles is dus besteld, alleen dus nog niet volledig aangerekend
nog niks effectief aangerekend. Ook niet het laadstation. Stond wel in de mail dat ik tot vandaag 2u de tijd had om er voor te zorgen dat alles correct was. Dus verwacht deze namiddag of vanavond dat het wel door zal gaan. Levering staat ook bij mij voor het laadstation op release en headset zelf tussen 22 en 28 feb.

Update: net nog eens gekeken. Laadstation staat nu op verwerking en levering is ook ondertussen 22 - 28 feb geworden.

Terug
Bovenaan