Huh? Straf? Welke regio woon jij dan als ik mag vragen?Ik heb een Quest 2 (van toen het nog facebook was) en een goede wifi setup.
Maar blijkbaar is shadow toch niet overal beschikbaar. Met mijn locatie kan ik zelfs enkel die basic versie nemen. Die van 50 is niet beschikbaar op mijn locatie, dus ik gok dat ik nog steeds geen Alyx kan spelen.
EDIT: Net even gedaan alsof ik ook opnieuw wou abonneren en ik krijg ook "Currently Shadow is unavailable at your location.". Volgens mij gewoon technisch probleem/bug ofzo. Misschien even mailtje sturen naar support? Die antwoorden doorgaans erg snel. Van de week nog mailtje gestuurd ivm mijn Paypal en binnen het kwartier had ik al antwoord.
Hopelijk is er geen tijdelijk stop ofzo. Want dat hebben ze ook een tijdlang gedaan omdat er te veel aanmeldingen waren. Maar dat is al wel van een hele tijd geleden...
EDIT2: Nu geraak ik wel verder maar de 'dure' pc's zijn 'out of stock'. Tijdelijke stop dus... Is wel zuur. Vermoed wel dat ze dat snel gaan oplossen want zijn anders allemaal potentiële klanten die andere oplossingen gaan zoeken. Ik zou nog steeds mailen maar dan is vragen wanneer ze verwachten terug 'dure' pc's te kunnen leveren.
.