algemene discussie | PlayStation

Begrijpt er iemand de truc om Playstation Plus Premium goedkoper te kopen dan 119,99 euro per jaar? Is uitgelegd via onderstaande link maar ik versta het helaas niet goed.. :cry2:

Stel:

Je koopt voor 1 jaar PS Plus Essential. 1 jaar PS Plus Essential kost je 60 euro per jaar.

Als je deze wilt upgraden naar PS Plus Premium, wat als standalone 120 euro per jaar kost, moet je bovenop de 60 euro voor PS Plus Essential, nog eens 60 euro betalen voor de upgrade.

Stel, je koopt voor 4 jaar PS Plus Essential, dat kost je 240 euro (4x60).
Als je dit wilt upgraden naar PS Plus Premium, moet je slechts 150 bijbetalen in plaats van 240 (4x60).

De treshold voor upgraden van Essential naar Premium is op 150 euro gezet. Zelfs voor 10 jaar PS Plus Essential om te zetten naar Premium, betaal je maximum 150 euro extra.

Hebben ze die treshhold er niet opgezet om net dat overdreven stacken een halt toe te roepen? En is dit misschien momenteel een foutje in hun nieuwe systeem?

Je mag er zeker van zijn dat dit ergens een fout is. Trouwens, wie echt een goede deal wou met stacken moest maanden geleden die truuk doen met PSNow kaartjes. Ik heb 4 jaar Premium voor €140 dankzij de tips hier op het BG forum.

Is nu bij ons ook actief.
Ik versta toch versteld van het aanbod hoor. Gigantisch veel games beschikbaar als Premium-lid. Zowel om te downloaden als te streamen. Aanbod is toch wel gigantisch. Kan volgens mij qua aantal games op met Xbox, al zitten daar alle nieuwe releases in ook, bij PlayStation niet.

Ik versta toch versteld van het aanbod hoor. Gigantisch veel games beschikbaar als Premium-lid. Zowel om te downloaden als te streamen. Aanbod is toch wel gigantisch. Kan volgens mij qua aantal games op met Xbox, al zitten daar alle nieuwe releases in ook, bij PlayStation niet.
En dat is net het voordeel bij Xbox, veel interessanter dan bij PS.

Voor mij is dit perfect, veel titels nog niet gespeeld. Nog goed tot oktober volgend jaar.

Zal dan bekijken of ik bij premium blijf of naar extra ga.

Je mag er zeker van zijn dat dit ergens een fout is. Trouwens, wie echt een goede deal wou met stacken moest maanden geleden die truuk doen met PSNow kaartjes. Ik heb 4 jaar Premium voor €140 dankzij de tips hier op het BG forum.

Tja, hadden ze er zo niet gelijk een bende wolven opgesprongen waren er nog veel meer mensen die een kans zouden gehad hebben om een voordeeltje te vangen.
En nu krijgen diegenen die het systeem uitgebuit hebben nog wat meer voordeel...

idd 👍🏻

ik had nog een playstation now lopen tot eind juli, ps+ tot eind 2023
nu premium tot eind 2023 .. big succes :)

Aanbod is op dit moment inderdaad zeker ok. Miles Morales, Tshushima, NBA 2k 22, re-run RDR2 staan hier zeker op het programma. De grote vraag is natuurlijk wel wat er door heen de komende jaren bij gaat komen. Die kwaliteit gaat ook voldoende groot (en voldoende recent) moeten zijn om mij te blijven overtuigen.

26,71€ moeten opleggen voor de middelste Tier Extra.
Afloopdatum was en is 1/3/2023 (zelfde gebleven), daarna 100€/jaar

Asetto eens downloaden vnv, al dacht ik dat de eerste Spiderman (remaster) ook voor PS5 was 🤔 vond hem alleen voor PS4

Dat is geen fout hoor, is bewust gedaan nadat er een enorme backlash was in Azië bij de eerste roll-out omdat mensen 500/600$ moesten bijbetalen om te upgraden naar de hoogste tier en het internet stond opeens in brand. Je kon blijkbaar niet voor 1 jaar upgraden, maar je moest dit doen voor de volledige periode dat je al PS Plus had lopen.

En nu krijgen diegenen die het systeem uitgebuit hebben nog wat meer voordeel...
Wat bedoel je daarmee ?
Er zijn 2 manieren waarop je voordeel kon behalen:
1. In april beredeneerd gokken dat PSNow voor een lange periode integraal ging omgezet worden in Premium (want toen dat gerucht de ronde ging en iedereen op PSNow kaartjes sprong was er nog grote onduidelijkheid of het wel zo ging werken).
2. Vandaag voor lange tijd Essential nemen, en dan upgraden voor €150.

1 en 2 zijn mutual exclusive, want wie (1) deed heeft sinds vandaag al direct Premium en heeft (2) niet nodig en geen 'nog wat meer voordeel' zoals je beweert.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan