In de US store blijkbaar al premium + tekken 2, ape escape etc staat er al.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idd klopt.. wij nog wachten tot 22 juni zeker?In de US store blijkbaar al premium + tekken 2, ape escape etc staat er al.
Is er eigenlijk al ergens een lijst met welke PS5 games beschikbaar gaan zijn bij de tweede tier (ps plus extra). Want op de officiële site vind ik het niet echt terug.
Inderdaad, zo lukt het wel, thx!Die zit ook gewoon gratis bij de PS5 collection. Misschien kan je hem daar claimen?
@Ruigen Das Iets voor u?![]()
Official PlayStation 5 "Pro" Controllers Coming Soon (Hardware Details) - Try Hard Guides
Sources have revealed that Sony is creating a new "Pro" style controller for the PlayStation 5!tryhardguides.com
Now zal worden omgezet.Ik heb Playstation Now tot maart 23. Mijn Playstation Plus verloopt echter morgen. Wordt mijn now dan nog steeds omgezet naar een Premium abo vanaf de 22ste? Of moet Plus dan nog actief zijn?
Twijfel of ik de blauwe in huis zou halen. Is het mooiste van alle kleuren na het wit.De officiële zijplaten zijn nu te bestellen.
Kies je kleur | PlayStation® (BE)
Personaliseer je PlayStation 5 of PlayStation 5 digitale editie console met een reeks levendige nieuwe kleuren. Vind een DualSense™ draadloze controller in een matchende kleur voor een compleet nieuwe look.direct.playstation.com
Ik dacht dat het pas op 23 juni was.