Ik zou even wachten. Zodra die firmware er is zullen genoeg van de grote tech/gaming kanalen op youtube performance reviews van verschillende SSD's online zwieren.welke M2 ssd's zijn aan te raden ? ben er nog nie zo goed van op de hoogte
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou even wachten. Zodra die firmware er is zullen genoeg van de grote tech/gaming kanalen op youtube performance reviews van verschillende SSD's online zwieren.welke M2 ssd's zijn aan te raden ? ben er nog nie zo goed van op de hoogte
Kunt hier eventueel een kijkje nemen: https://www.xgn.nl/artikel/beste-ps5-ssds-playstation-5-geheugenwelke M2 ssd's zijn aan te raden ? ben er nog nie zo goed van op de hoogte
oke ga ik doen , hoe ik het kan lezen is momenteel western digital black SN850 de besteIk zou even wachten. Zodra die firmware er is zullen genoeg van de grote tech/gaming kanalen op youtube performance reviews van verschillende SSD's online zwieren.

De 500€? Tijdje geleden ook gedaan maar enkel de controller terug betaald gekregen.Hier ligt de SN850 met originele heatsink ook al weken klaar. Was 191€ -10%, dus 170€. Moet ik zelf niet kloten met heatsinks…
Even iets anders, mijn PS5 controller was stuk en aangemeld bij bol.com (heel pakket) voor reparatie. Maar de controller is al 1,5 week zoek en na 2 weken betalen ze het aankoopbedrag terug. Echter heb ik enkel de controller verstuurd.
Moet ik dat nu melden… of doe ik alsof ik niks weet.
Bwah ,weet niet hoor had een kapotte Razer controller ter reparatie gestuurd, en ze hebben die terugbetaald aan de prijs dat hij op de moment stond .terwijl ik 20€ minder betaald had.De 500€? Tijdje geleden ook gedaan maar enkel de controller terug betaald gekregen.
Denk wel dat ze dat zullen ontdekken hoor, dus mss toch melden.
De 500€? Tijdje geleden ook gedaan maar enkel de controller terug betaald gekregen.
Denk wel dat ze dat zullen ontdekken hoor, dus mss toch melden.
.
Tgoh ja, niets nieuws onder de zon zou ik zo zeggen. Net zoals ze nu al lang bezig zijn aan de volgende generatie consoles. Of hoe ze het ook willen aanpakken als ze het gradueel gaan aanpakken ipv harde versienummers zoals nu te gebruiken. Uiteindelijk zie ik een Pro versie ten vroegste eind 2023 of begin 2024 het daglicht zien. Net zoals bij de PS4 Pro het geval was.![]()
Insider bevestigt: "PS5 Pro in de maak"
De PlayStation 5 is nog geen jaar op de markt, maar achter de schermen is Sony al bezig met het ontwerpen van de PS5 Pro. Zo meldt Moore's Law is Dead in Sacred Symbols aflevering 167.www.xgn.nl
![]()
Insider bevestigt: "PS5 Pro in de maak"
De PlayStation 5 is nog geen jaar op de markt, maar achter de schermen is Sony al bezig met het ontwerpen van de PS5 Pro. Zo meldt Moore's Law is Dead in Sacred Symbols aflevering 167.www.xgn.nl
Op zich logisch dat ze er al mee bezig zijn, wat gaan ze anders doen? PS5 is in productie, dus de hardware engineers kunnen beginnen kijken naarTgoh ja, niets nieuws onder de zon zou ik zo zeggen. Net zoals ze nu al lang bezig zijn aan de volgende generatie consoles. Of hoe ze het ook willen aanpakken als ze het gradueel gaan aanpakken ipv harde versienummers zoals nu te gebruiken. Uiteindelijk zie ik een Pro versie ten vroegste eind 2023 of begin 2024 het daglicht zien. Net zoals bij de PS4 Pro het geval was.