Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In "rest mode" kan je uw controller opladen, downloadt hij updates/games, etc. Ik zet hem bijvoorbeeld in "rest mode" als ik een grote game wil downloaden voor het slapen, de volgende dag heb je deze dan staan zonder te wachten. Ook kan je sneller uw games hervatten.Leuk dat je die control centre kan configureren maar zonde dat je de power off niet standaard op power off ipv sleep mode kan zetten. Ik zet de mijne altijd af of zijn er dan zoveel voordelen aan de sleep mode?

Ja voila, dat wist ik inderdaad. Maar ik zet de mijne normaal altijd af. Dus af en toe drukt ge dan op rest mode ipv turn off en dan moet ge hem terug opzetten uit rest mode en terug afzetten.In "rest mode" kan je uw controller opladen, downloadt hij updates/games, etc. Ik zet hem bijvoorbeeld in "rest mode" als ik een grote game wil downloaden voor het slapen, de volgende dag heb je deze dan staan zonder te wachten. Ook kan je sneller uw games hervatten.
Same.Rest mode is hier meestal als ik zeker van ben dat ik dezelfde dag nog game. Anders volledig af.
Ff quoten voor reply hierbovenHaleluja, het is zelf nog makkelijker geworden, rechtstreeks op de ps5, dan naar account, payment and subscriptions en dan bedrag toevoegen, en dan kom je in datzelfde tussenscherm van vroeger in een browservenster, en daar meteen het smsje gekregen, had even ingebeld bij sony playstation
Oeff

Oké merci rechtstreeks op de ps5 dus.Proximus in alle geval niet, ik heb orange, werkt gemakkelijk, en best in de ps5 zelf toevoegen, ik heb ergens denk ik een post daarvan gemaakt, in dit topic of in bundels/release topic
Via de webstore zal ik het noemen lukt het mij niet meer