algemene discussie | PlayStation

Leuk dat je die control centre kan configureren maar zonde dat je de power off niet standaard op power off ipv sleep mode kan zetten. Ik zet de mijne altijd af of zijn er dan zoveel voordelen aan de sleep mode?

Leuk dat je die control centre kan configureren maar zonde dat je de power off niet standaard op power off ipv sleep mode kan zetten. Ik zet de mijne altijd af of zijn er dan zoveel voordelen aan de sleep mode?
In "rest mode" kan je uw controller opladen, downloadt hij updates/games, etc. Ik zet hem bijvoorbeeld in "rest mode" als ik een grote game wil downloaden voor het slapen, de volgende dag heb je deze dan staan zonder te wachten. Ook kan je sneller uw games hervatten.

Staat hier ook regelmatig in Rest mode. Vooral als ik een game aan het spelen ben en die niet wil afsluiten.

In "rest mode" kan je uw controller opladen, downloadt hij updates/games, etc. Ik zet hem bijvoorbeeld in "rest mode" als ik een grote game wil downloaden voor het slapen, de volgende dag heb je deze dan staan zonder te wachten. Ook kan je sneller uw games hervatten.
Ja voila, dat wist ik inderdaad. Maar ik zet de mijne normaal altijd af. Dus af en toe drukt ge dan op rest mode ipv turn off en dan moet ge hem terug opzetten uit rest mode en terug afzetten.

Ik zie het er het nut niet meer van in tenzij je een bepaalde game niet wilt afsluiten. Updates en installaties kan je allemaal op de achtergrond uitvoeren terwijl je een game speelt. Ik laad altijd een controller op terwijl ik met de andere aan het spelen ben heb het bij PS4 ook altijd zo gedaan. Ik download aan 40 megabyte per seconde dus lang duren die downloads nooit.

Rest mode is hier meestal als ik zeker van ben dat ik dezelfde dag nog game. Anders volledig af.

Rest mode is hier meestal als ik zeker van ben dat ik dezelfde dag nog game. Anders volledig af.
Same.

Al maakt die van mij wel een vreemd, stil geluid als ik 'm in rest mode zet. Al zou dat eraan kunnen liggen dat ik de optie heb geselecteerd dat hij controllers oplaadt in rest mode.

Iemand ervaring met belwaarde gebruiken op ps store?
Enkel met herlaadkaart van Base of Orange als ik het goed begrijp?

Proximus in alle geval niet, ik heb orange, werkt gemakkelijk, en best in de ps5 zelf toevoegen, ik heb ergens denk ik een post daarvan gemaakt, in dit topic of in bundels/release topic

Via de webstore zal ik het noemen lukt het mij niet meer

Haleluja, het is zelf nog makkelijker geworden, rechtstreeks op de ps5, dan naar account, payment and subscriptions en dan bedrag toevoegen, en dan kom je in datzelfde tussenscherm van vroeger in een browservenster, en daar meteen het smsje gekregen, had even ingebeld bij sony playstation

Oeff
Ff quoten voor reply hierboven

Zoals hierboven gezegd, als je via die link gaat van de store via browser gaat het niet lukken, dan krijg je iets van voeg een nummer toe, dit is finaal niet mogelijk

Edit, er staat base en mobistar, maar ik kan enkel bevestigen dat orange werkt, de rest weet ik dus niet

Laatst bewerkt:
In rest mode heb ik wel al een paar keer gehad dat de ps niet meer opstart nadien. Viel mij wel op dat het steeds crunchy roll was dat ervoor aan het spelen was. Dus misschien ligt het daaraan maar voor de zekerheid zet ik het ook steeds uit nu.

Een game is gelukkig toch op enkele minuten klaar met downloaden. :D

Proximus in alle geval niet, ik heb orange, werkt gemakkelijk, en best in de ps5 zelf toevoegen, ik heb ergens denk ik een post daarvan gemaakt, in dit topic of in bundels/release topic

Via de webstore zal ik het noemen lukt het mij niet meer
Oké merci rechtstreeks op de ps5 dus.
Ik heb al veel jaren mobile vikings maar hier vervalt mijn belwaarde altijd omdat ik niet genoeg bel maar dan stap ik over naar orange.
En blijkbaar bestaat mobistar niet meer dat is nu orange.

Toch redelijk goed orange, met hier wat promos en acties ook, enja, moest ik het krediet niet in de store kunnen gebruiken zou ik wss ook overstappen ze

Ik heb zo al honderden euro's door de jaren heen zien vervallen. En tegenwoordig geven de concurrentie evenveel data voor hetzelfde geld.

Idd, en wel jammer dat die betaallijnen weg zijn, waarbij je je krediet kon omzetten in paysafe kaartjes of dergelijke

Terug
Bovenaan