algemene discussie | PlayStation

Vraagje

Aangezien ik nog een tijd met mijn ps4 zal blijven gamen, wil ik graag de interne harde schijf upgraden
Omdat er geen usb achter de ps4 is, geniet de interne upgrade mijn voorkeur.
Liefst een ssd en indien mogelijk 2 tot 4 T
Wat is aangeraden van merk en type ?
Het gaat om de ps4 slim

Jawatte, dit weekend gaan dogsitten en wou WL spelen op fifa, en had geen zin om mijn ps5 los te koppelen, dus maar men ps4 pro genomen.

We mogen serieus ons pollekes kussen hoe sony het heeft klaargespeeld met de console geluiden op de ps5 denk ik, leek bijna ne stofzuiger die ps4, ondanks dat ik die dus vroeger stil vond...

Zelf de spinning disk geluiden zijn ook verdwenen, heel af en toe hoort ge hem nog eens adem happen, maar niet op het niveau van de ps4 pro ze

Jawatte, dit weekend gaan dogsitten en wou WL spelen op fifa, en had geen zin om mijn ps5 los te koppelen, dus maar men ps4 pro genomen.

We mogen serieus ons pollekes kussen hoe sony het heeft klaargespeeld met de console geluiden op de ps5 denk ik, leek bijna ne stofzuiger die ps4, ondanks dat ik die dus vroeger stil vond...

Zelf de spinning disk geluiden zijn ook verdwenen, heel af en toe hoort ge hem nog eens adem happen, maar niet op het niveau van de ps4 pro ze
De PS4 was in begin ook relatief stil dacht ik. Eenmaal de koelpasta enz zijn beste tijd heeft gehad was het minder. Hopelijk met de PS5 niet het geval.

Maar De echte vraag is, heeft de hond het overleefd? 😛😂

De PS4 was in begin ook relatief stil dacht ik. Eenmaal de koelpasta enz zijn beste tijd heeft gehad was het minder. Hopelijk met de PS5 niet het geval.

Maar De echte vraag is, heeft de hond het overleefd? 😛😂
Lmao, die heeft wat compromissen moeten doen, lol

Neeje was ideaal, pauzeke nemen en even niet aan moeten denken hoe het spel u vantijd in t zak zet, doet wonderen, en nu toch al 2 keer op rij gold 3,wat niet slecht is voor mij

Ja, Akamai Edge DNS lag plat naar verluidt, en dat heeft best wel wat impact wereldwijd.

Ik zag net Zwarte Faceplates staan op Bol, prijs valt precies ook nog redelijk mee. 39.99€

1200x1122.jpg

De PS Plus games voor augustus zijn al bekend:

Plants vs. Zombies: Battle for Neighborville (PS4)
Tennis World Tour 2 (PS4)
Hunter's Arena: Legends (PS5)

:unsure:

Top Spin vond ik indertijd nog wel leuk. Tennis World Tour 2 ga ik wellicht eens een kans geven als tussendoortje.

Al nieuws?
Ik zou die inderdaad terugsturen. En de verkoper is verantwoordelijk voor de garantie, niet de fabrikant. Dus Amazon moet het voor u regelen.
Late reactie van mij - zat met bouwwerken in huis etc - maar beter laat dan nooit :P

Iedere mogelijke returns/refund link die ik maar kon vinden op amazon.de bracht me altijd terug naar de pagina met "contacteer Sony voor dit probleem *insert superalgemene SIE link*". Heb daarstraks dan maar eens een livechat geprobeerd met een amazon.de medewerker dat ik via een knop op een van die support pagina's had gezien.

Wonder bij wonder deed die medewerker absoluut niet moeilijk over het product naar Amazon terug te sturen. Ik zei louter dat het leder van zichzelf was losgekomen en ik daarom het product van inferieure kwaliteit vond. Een halve minuut later kreeg ik al een mail met een returns label, later krijg ik dan mijn geld terug.

Snap niet goed waarom de "site" dan zo moeilijk doet/deed over dat product terug te sturen, of bewijst die medewerker me nu een enorme dienst hiermee? :unsure:

Alleszins, ik twijfel nu of ik die Pulse 3D opnieuw zou aanschaffen. Qua audiokwaliteit was ik er meer dan tevreden van en ook de bouwkwaliteit - afgezien van mijn issue - vond ik wel ok.
Maar ik vraag me af of ik niet hetzelfde zou voorhebben met een ander exemplaar, of er niet iets specifiek lomp is dat ik ermee doe waardoor dat leder was losgekomen :P In ieder geval plaats ik een headset altijd wel relatief voorzichtig op mijn hoofd, er af nemen evenzeer.

Niemand van de andere Pulse 3D-eigenaars hier die last heeft van loskomend/losgekomen leder, zoals bij mij en die andere eenzame redditor het geval was? Dan zou ik misschien meer kunnen hopen dat het gewoon een one-off productiefout was :)

Terug
Bovenaan