Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Denk niet dat er echt een demo categorie is. Je kan altijd in de zoekfunctie “demo” intypen. Of de naam van de game.Ok, ps5 is binnen. Stil en snel maar wel hard wennen aan de bediening om alles te zoeken waar wat staat.
Hoe kan je demos vinden in de store ?
Vind de store niet echt overzichtelijk
is apple tv eigenlijk de moeite momenteel? of beter nog even wachten tot eind dit jaar ofzo
Servant en See zijn wel goede series. Voor de rest weet ik het zo direct niet.is apple tv eigenlijk de moeite momenteel? of beter nog even wachten tot eind dit jaar ofzo
Voor de store gebruik ik nu altijd de app veel beter. op de ps5 geraak ik er ook niet aan uit.Ok, ps5 is binnen. Stil en snel maar wel hard wennen aan de bediening om alles te zoeken waar wat staat.
Hoe kan je demos vinden in de store ?
Vind de store niet echt overzichtelijk
Mythic Quest is hilarisch. Naar het schijnt is Ted Lasso nog veel beter. Heb het eerste seizoen gezien van For All Mankind (what if Russia won the moonrace and the spacerace never stopped) en dat was heel sterk.is apple tv eigenlijk de moeite momenteel? of beter nog even wachten tot eind dit jaar ofzo
Hou er rekening mee dat dat alleen werkt voor ps4 games/versies. En dat je nog steeds games gaat moeten verwijderen om de game op je PS te zetten.Ik zou een externe harde schijf willen aanschaffen voor de ps5 welke kunnen jullie mij aanraden? sinds ik cod erop gezet heb nog amper plaats voor iets anders.
Even ter verduidelijking: het werkt wel degelijk voor PS5 games ook. Maar je kan PS5 games niet spelen vanop de externe HDD. Je kan ze dus alleen stockeren op de externe HDD.Hou er rekening mee dat dat alleen werkt voor ps4 games/versies. En dat je nog steeds games gaat moeten verwijderen om de game op je PS te zetten.
Ik heb deze: https://www.bol.com/be/nl/p/seagate-game-drive-ps4-ps5-2tbIk zou een externe harde schijf willen aanschaffen voor de ps5 welke kunnen jullie mij aanraden? sinds ik cod erop gezet heb nog amper plaats voor iets anders.
Hoe gaat dat dan precies in zijn werk ?Even ter verduidelijking: het werkt wel degelijk voor PS5 games ook. Maar je kan PS5 games niet spelen vanop de externe HDD. Je kan ze dus alleen stockeren op de externe HDD.
Je moet die games van je externe op je interne HDD transporteren om ze te kunnen spelen.Hoe gaat dat dan precies in zijn werk ?
Als je plek tekort hebt op je PS5, kan je PS5 games op de externe HDD stockeren. Je kan ze niet spelen. Wil je ze spelen, dan moet je die weer kopiëren naar de interne HDD. Sony claimt dat dit sneller gaat dan de games opnieuw te moeten installeren of downloaden.Hoe gaat dat dan precies in zijn werk ?
Bedankt voor de uitleg.Als je plek tekort hebt op je PS5, kan je PS5 games op de externe HDD stockeren. Je kan ze niet spelen. Wil je ze spelen, dan moet je die weer kopiëren naar de interne HDD. Sony claimt dat dit sneller gaat dan de games opnieuw te moeten installeren of downloaden.
Ik gebruik het enkel om PS4 games op te zetten, die kan je wel vanaf een externe HDD spelen.
Ben ook benieuwd hoeveel er herverkocht zijnPlayStation Laat net weten dat er 10 Miljoen PS5 verkocht zijn.