Raar, heb de schijf aan men ps4 pro gehangen en daar ook het zelfde probleem.Mijn externe vol games die eerst aan mijn PS4 hing werd direct herkend door de PS5 zelfs alle games er op
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Raar, heb de schijf aan men ps4 pro gehangen en daar ook het zelfde probleem.Mijn externe vol games die eerst aan mijn PS4 hing werd direct herkend door de PS5 zelfs alle games er op

Ik was aangenaam verrast met de Pulse, vind em net zeer goed zitten. Maar een kameraad van mij had dezelfde klacht als u.Zelf gebruik ik de Steelseries 7x omdat ik deze op beide consoles kan gebruiken
Anders kan je eventueel de 7p nemen.
Zeer goede headset qua comfort en geluid en via de steelseries website kan je uw eerste aankoop 10% krijgen.
De 3D pulse is verre van comfortabel maar het geluid wel goed.
Totaal niet mee akkoord. Vind deze net een van de betere qua comfort. En heb nochtans ne dikke kopDe 3D pulse is verre van comfortabel maar het geluid wel goed.

Haha bij mij moest ik deze na een uurtje al afzetten , de schelpen zijn gewoon te klein voor mij.Totaal niet mee akkoord. Vind deze net een van de betere qua comfort. En heb nochtans ne dikke kop![]()

Zal sowieso persoonlijk zijn gezien ieder het anders ervaart. Ik speel meestal met een 5.1 speaker setup, maar af en toe steek ik eens een hoofdtelefoon (is een Sennheiser 598) in. Zelf nooit onder de indruk geweest op letterlijk 1 moment na (op 't einde van R&C). En AFAIK gebeurt alle processing op de PS5 zelf en zou de 3D Pulse headset daar verder niets aan toevoegen. Maar betekend niet dat er alsnog verschil zou kunnen zijn, alleen kan ik daar niks over zeggen.Ik moet ook es ne goeie draadloze headset kopen want ik verschrik me te pletter elke keer als de hond een acrobatisch manoever doet over de draad heen.
Misschien dit weekend eens kijken voor een 3D pulse, is het 3D geluid echt de moeite of meer een verkooppraatje?
Normaliter wel ja, ik speel ook met mijn Europese account games die ik heb gekocht via m'n US account!btw, ff iets anders. Als ik op mijn USA account PS+ neem werkt toch ook gewoon neem ik aan?
Alleen dat ik dan de PS+ op dat account moet claimen?
Ik ga de SteelSeries Arctis 7P en de Sony Pulse alle 2 eens proberen, eens kijken welke ik de beste vind van beide.
Wit en blauw past niet bij de PS5, die is wit en zwart net zoals de 3D PulseIk vind hem persoonlijk ook mooier ogen dan de Pulse. Zeker met dat wit en blauw dat mooi bij de PS5 past.

Het blauw van PlayStation, en het LED bij het opstarten. maar OKE, FanboyWit en blauw past niet bij de PS5, die is wit en zwart net zoals de 3D Pulse![]()

Damn, had ik dit geweten had ik mss ook voor een bose QC gegaanIk gebruik de Bose QC35 II in combinatie met deze adaptor.
Zeer tevreden van.

Zal dan via PS Now ofzo zijn toch (streaming). Echt digitaal downloaden en installeren dat zie ik er niet te komen.Zou er ooit BC komen op de PS5 voor alle PS-games? Dus vanaf PS1 tot en met PS4 (PS4 is nu al BC)... Digitaal bedoel ik dan vooral uiteraard. Of is dat technisch gezien onmogelijk op de PS5?
Idd over het hoofd gezien.. via PS Now zou dat mogelijk moeten zijn via streaming. Momenteel wel een zeer beperkt aanbod van PS1 en PS2 games als ik de lijst bekijk op PS Now. Hopelijk komt daar nog verandering in..Zal dan via PS Now ofzo zijn toch (streaming). Echt digitaal downloaden en installeren dat zie ik er niet te komen.