algemene discussie | PlayStation

Idd over het hoofd gezien.. via PS Now zou dat mogelijk moeten zijn via streaming. Momenteel wel een zeer beperkt aanbod van PS1 en PS2 games als ik de lijst bekijk op PS Now. Hopelijk komt daar nog verandering in..
PS Now is niet enkel streaming hé, je kan die games ook gewoon downloaden op je systeem.

PS Now is niet enkel streaming hé, je kan die games ook gewoon downloaden op je systeem.
Eerst kon je enkel streamen maar daar ben ik geen voorstander van eigenlijk.
Ik dacht dat je toch maar een beperkt aantal games kan downloaden en niet alle games?

Heb het zelf alleen in het begin eens gebruikt met die gratis maand toen maar niet verlengd.

Idd over het hoofd gezien.. via PS Now zou dat mogelijk moeten zijn via streaming. Momenteel wel een zeer beperkt aanbod van PS1 en PS2 games als ik de lijst bekijk op PS Now. Hopelijk komt daar nog verandering in..
Tja of dat ooit gaat komen, ....
Via ps now vind ik ook het aanbod mager en dan kun je de games ook niet aankopen, het is een streaming dienst
Ik vind BC belangrijk en niet alleen voor de games, ook voor de accessoires

Eerst kon je enkel streamen maar daar ben ik geen voorstander van eigenlijk.
Ik dacht dat je toch maar een beperkt aantal games kan downloaden en niet alle games?

Heb het zelf alleen in het begin eens gebruikt met die gratis maand toen maar niet verlengd.

Tja of dat ooit gaat komen, ....
Via ps now vind ik ook het aanbod mager en dan kun je de games ook niet aankopen, het is een streaming dienst
Ik vind BC belangrijk en niet alleen voor de games, ook voor de accessoires

Uit onze ervaring (we hebben een jaar gratis PS Now) kan je de meeste games wel downloaden naar je systeem, enkel PS3 zijn we zeker van de je die moet streamen. Maar het kan natuurlijk zijn dat ik er een aantal over het hoofd zie.

Oh zo dom geweest. Vergeten m’n save games over te zetten en PS4 al gereset. Daar gaan mijn skins die ik gewonnen heb in Rocket League :headshake:

Astro’s PlayRoom is echt wel een fijn spel. Dat zijn echt het type games dat ik graag speel.

Oh zo dom geweest. Vergeten m’n save games over te zetten en PS4 al gereset. Daar gaan mijn skins die ik gewonnen heb in Rocket League :headshake:

Astro’s PlayRoom is echt wel een fijn spel. Dat zijn echt het type games dat ik graag speel.
Kun je dat spelen op de 4 ook zonder vr en camera?

Oh zo dom geweest. Vergeten m’n save games over te zetten en PS4 al gereset. Daar gaan mijn skins die ik gewonnen heb in Rocket League
:headshake:

Niet op je ps+ staan?

Hebt ge geen PS+?

Hallo ,

mijn ps5 met ps plus account staat beneden , nu wil mijn dochter dat ik mijn ps4 boven aansluit voor haar.
Nu is mijn vraag : als ik aan het gamen ben op de ps5 , kan zij dan boven gamen op de ps4 ?
Ze speelt graag fortnite , of moet ik voor haar een nieuw account aanmaken en een ps plus abonnement kopen?

Hallo ,

mijn ps5 met ps plus account staat beneden , nu wil mijn dochter dat ik mijn ps4 boven aansluit voor haar.
Nu is mijn vraag : als ik aan het gamen ben op de ps5 , kan zij dan boven gamen op de ps4 ?
Ze speelt graag fortnite , of moet ik voor haar een nieuw account aanmaken en een ps plus abonnement kopen?
Je moet sws een 2de acc aanmaken. En volgens mij is het voldoende om beide accounts op de ps4 te zetten. Het acc met ps+ als primair account als ik me niet vergis. (Je kan niet tegelijk op 1 account, dus als ze al progressie heeft opbouw account, is ze die wel kwijt)

Hallo ,

Voor Fortnite heb je alleszins geen PS+ nodig. Nog redelijk wat gespeeld zonder abonnement.

Heb sinds gisteren ook mijn PS5 kunnen bemachtigen, maar zit met volgend probleem omtrent mijn PSN-account ;
- heb een oud inactief account gekoppeld aan mijn huidig mailadres
- mijn actief account (ps4) staat gekoppeld aan een inactief mailadres, waar ik ook het wachtwoord niet meer van weet.

Als ik mijn huidig actief account wil koppelen aan mijn huidig mailadres, hoe moet dit? Heb het al geprobeerd via het systeem accountbeheer via PS4, maar als ik mijn mailadres wil wijzigen krijg ik de melding dat dit mailadres reeds in gebruik is..

Sinds gisteren mogen mijn dochter en ik ook genieten van de ps5. Ze speelt graag spellen zoals ratchet. Mijn interesse ligt meer bij sport. Hierdoor kwam ik ook uit bij EA play. Maar als leek begrijp ik deze service niet goed. Is het zo dat ge 10u op voorhand (fifa 22 😊) acces krijgt en daarna het spel volledig kunt spelen of moet ge achteraf het spel nog kopen met 10% korting? 🤔 Is dit een interessante service op toch handjes afhouden. Alvast bedankt voor de info Grtz

Sinds gisteren mogen mijn dochter en ik ook genieten van de ps5. Ze speelt graag spellen zoals ratchet. Mijn interesse ligt meer bij sport. Hierdoor kwam ik ook uit bij EA play. Maar als leek begrijp ik deze service niet goed. Is het zo dat ge 10u op voorhand (fifa 22 😊) acces krijgt en daarna het spel volledig kunt spelen of moet ge achteraf het spel nog kopen met 10% korting? 🤔 Is dit een interessante service op toch handjes afhouden. Alvast bedankt voor de info Grtz

Je kan idd het volledige spel 10 uur spelen om daarna de volledige versie met een kleine korting aan te kopen. Hun oudere spellen komen in de vault terecht, die games kan je dan wel ‘gratis’ spelen. Aangezien EA play ook bij gamepass zit maak ik er wel eens gebruik van.

Je kan idd het volledige spel 10 uur spelen om daarna de volledige versie met een kleine korting aan te kopen. Hun oudere spellen komen in de vault terecht, die games kan je dan wel ‘gratis’ spelen. Aangezien EA play ook bij gamepass zit maak ik er wel eens gebruik van.
Mercikes, dit is zeer duidelijk (y)

Vraagje:
Ik heb gisteren de PlayStation 4 verkocht van mijn zoontje.
Nu zegt de koper dat een van de 2 controllers last heeft van joystick drift.

console heeft nog garantie tot december en is bij Colruyt gekocht.

Dit is toch sowieso garantie ?
En kan gewoon omgeruild worden?

Vraagje:
Ik heb gisteren de PlayStation 4 verkocht van mijn zoontje.
Nu zegt de koper dat een van de 2 controllers last heeft van joystick drift.

console heeft nog garantie tot december en is bij Colruyt gekocht.

Dit is toch sowieso garantie ?
En kan gewoon omgeruild worden?
Ik heb mijn controller met slecht functionerende toetsen een paar jaar geleden rechtstreeks naar Playstation gestuurd. Heb heel snel een nieuwe gekregen, zat wel nog garantie op.

Heb daarvoor deze site gebruikt.
Playstation support

Ik heb mijn controller met slecht functionerende toetsen een paar jaar geleden rechtstreeks naar Playstation gestuurd. Heb heel snel een nieuwe gekregen, zat wel nog garantie op.

Heb daarvoor deze site gebruikt.
Playstation support
Had gisteren deze site ook gevonden.
probleem is dat de sticker waar serienummer opstaat volledig vervaagd is..
En kan dus geen serienummer invullen

Terug
Bovenaan