Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welke externe schijf gebruik je?Scheelt al veel dat ik hier een externe hdd heb voor de PS4 games. De interne hdd is dus puur voor de PS5 games.
Ja tis dat wat ik op het einde zei, ik speel niet echt MP games, dus heb dat niet voor dat ik games zoals een Fifa of zo laat staan.Als FIFA en GTA er standaard op staat (natuurlijk wiste ik de vorige FIFA wel, ik moest wel natuurlijk), en bepaalde andere MP games of games die je laat staan omdat je er terug bij zou komen, of co-op eens te doen. Dat een beetje. Sowieso vind ik het gewoon niet praktisch.
Schijnt niet te werken op PS5, zelf nog niet getest eigenlijkPS5 (Ratchet & Clank bundle) toegekomen & ready to go, Demon’s Souls is aan het installeren. Disc drive is na de laatste system update al iets minder, maar toch nog steeds verrassend luid tijdens het installen.
PS4, I still love you, we zien elkaar terug met Halloween!
![]()

Ik heb deze: https://www.bol.com/nl/p/seagate-ga...079021992?referrer=socialshare_pdp_androidappWelke externe schijf gebruik je?
En merk je dat qua snelheid ofzo?
Schijnt niet te werken op PS5, zelf nog niet getest eigenlijk![]()

De enigste "game" die ik op mijn PS4 heb laten staan, al heb ik hem wel aan mijn stiefpa uitgeleend.Daarom dat ik m’n PS4 weer even uit de doos haal met Halloween.![]()
Ik heb er relatief veel last van, ben nog altijd niet zeker of het nu coil whine is of iets te maken heeft met de fan.

Als je een disc in de PS5 zitten hebt, gaat die af en toe eens terug in toerental. Zou normaal in een toekomstige firmware moeten opgelost worden, de vraag is wanneerHoeveel "lawaai" mag de ps5 maken alvorens je hem mag opsturen?
Heb hel sinds vrijdag, ik hoor hem af en toe draaien maar was toen ook vanalles aan het installeren.
.Ik heb begin dit jaar, toen ik mijn PS5 pas ontvangen had, daarvoor eens gebeld naar de customer service van Playstation. Ben er eerlijk gezegd niet echt veel wijzer van geworden. De kerel die ik aan de lijn had zei alleen dat het de "stilste Playstation tot nu toe" is, maar dat sommigen dan verwachten dat hij geen lawaai maakt en dat de hoeveelheid geluid subjectief is. Als het een probleem van de ventilator zou zijn, kan dat gefixt worden, maar ik las tussen de lijnen dat bv coil whine afhangt van wie het moet beoordelen en dat je evengoed je PS5 in dezelfde staat zou terug krijgen als ze zeggen dat het van een voor hun aanvaardbaar niveau is.Hoeveel "lawaai" mag de ps5 maken alvorens je hem mag opsturen?
Heb hel sinds vrijdag, ik hoor hem af en toe draaien maar was toen ook vanalles aan het installeren.
)Idem. Enorm storend als het stiller is. Zelf in rustmodus hoor je hem..
Hoeveel "lawaai" mag de ps5 maken alvorens je hem mag opsturen?
Moet soms chance hebben. Mijn launch PS4 is ook enorm stil tov de pro van een maat van me.De mijne is muisstil, hout vasthouden
blog.playstation.com