Is een HDD van die grootte maar daar gaat dan nog een deel af voor het systeem zelf. Staat alleszins snel vol.Ik dacht 885 gb maar dan heb ik me vergist
Dan blijft er van die 1tb niet veel over
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is een HDD van die grootte maar daar gaat dan nog een deel af voor het systeem zelf. Staat alleszins snel vol.Ik dacht 885 gb maar dan heb ik me vergist
Dan blijft er van die 1tb niet veel over
Ik vraag me dan wel af wat ze bij Sony doen als je vanuit de fabriek al meteen 1/4 van uw vrije ruimte kwijt bent.Is een HDD van die grootte maar daar gaat dan nog een deel af voor het systeem zelf. Staat alleszins snel vol.
Waarom geen 2 of 3TB.Is een HDD van die grootte maar daar gaat dan nog een deel af voor het systeem zelf. Staat alleszins snel vol.
Op de doos staat dan wel "825 GB" maar de ware grootte is 768 GB, waarvan 667 GB te gebruiken.Ik vraag me dan wel af wat ze bij Sony doen als je vanuit de fabriek al meteen 1/4 van uw vrije ruimte kwijt bent.
Iemand suggesties voor een plug en play controller voor op PC/Windows10. (Stream, Origin)
Werkt de PS5 zonder “DS4 Windows” enz? Want bv met FIFA 21 flipt mijn ps4 scuff vaak in menu. Wrs nog wel stream BP mode?Ik vond het ook niet direct, dus zal hier antwoorden. Op zich is de Xbox Series X|S controller perfect hiervoor, je hebt een controller van goede kwaliteit en hij werkt direct met bluetooth. En je bent ook zeker van de compatibiliteit. PS5-controller werkt uiteraard ook zo, maar voelt wat overkill aan op PC.
Helaas heb ik te weinig ervaring met het gebruik van die controller op PC om daarop te kunnen antwoorden, ik gebruik zelfs een Xbox controller. Maar van wat ik hier kan lezen lijkt het voor Steam niet zo moeilijk.Werkt de PS5 zonder “DS4 Windows” enz? Want bv met FIFA 21 flipt mijn ps4 scuff vaak in menu. Wrs nog wel stream BP mode?
Ik heb er relatief veel last van, ben nog altijd niet zeker of het nu coil whine is of iets te maken heeft met de fan. In het begin viel het me zodanig op dat ik gebeld had naar de klantendienst van Sony om te kijken of ik 'm kon laten nakijken, maar door die ervaring er voorlopig van afgezien omdat ik vreesde m'n PS5 3-4 weken kwijt te zijn om 'm uiteindelijk in dezelfde staat terug te krijgen.Zijn er eigenlijk mensen met een PS5 die last hebben van het coil whine/fan whirring geluid? (heb mijne nog nie getest, maar ben gewoon benieuwd). Zou toch redelijk voorgekomen zijn bij de release iig.
Niemand?Iemand een aanrader voor draadloze adapter om Bose QC35 via bluetooth te verbinden met PS5?
Geen last van.Zijn er eigenlijk mensen met een PS5 die last hebben van het coil whine/fan whirring geluid? (heb mijne nog nie getest, maar ben gewoon benieuwd). Zou toch redelijk voorgekomen zijn bij de release iig.
Omdat da zeer duur is? Moet eerlijk zijn ik heb heel mijn PS4 gen maar 500 GB gehad en nooit problemen met ruimte tbh...Waarom geen 2 of 3TB.
Tussen de granaatinslagen, zombieschreeuwen, lasergeluidjes en roep/tierwerk in hoor ik niks. Ik heb wel een digitale en hoor links en rechts van wa kameraden met disk dat ze last hebben van spin-geluiden.Zijn er eigenlijk mensen met een PS5 die last hebben van het coil whine/fan whirring geluid? (heb mijne nog nie getest, maar ben gewoon benieuwd). Zou toch redelijk voorgekomen zijn bij de release iig.
Als FIFA en GTA er standaard op staat (natuurlijk wiste ik de vorige FIFA wel, ik moest wel natuurlijk), en bepaalde andere MP games of games die je laat staan omdat je er terug bij zou komen, of co-op eens te doen. Dat een beetje. Sowieso vind ik het gewoon niet praktisch.Omdat da zeer duur is? Moet eerlijk zijn ik heb heel mijn PS4 gen maar 500 GB gehad en nooit problemen met ruimte tbh...
Laat iedereen dan altijd zijn games staan? Als ik een game finish vliegt die er gewoon af. Speel nooit meer dan 2-3 games tegelijk.
Speel nu wel geen MP games.. mss is dat het? Anyway, mij stoort het echt niks, kheb nu op mijn PS5 5-6 games staan en nog veel ruimte over, heb ik te kort gooi ik gewoon mijn gefinishte games er af klaar...