Michster
Well-known member
Ik voel zelden de nood om te reageren op eend mild politiek / economisch argument, maarre...uiteraard ...
je vervaldatum schuift dan gewoon een jaar op, mijn vervaldatum is bv. 10/04/2026
ze gaan waarschijnlijk wel geen promoties doen aan het oude tarief maar wees zeker dat er met black friday of cyber monday zeker kortingen zullen zijn, dus nog op tijd voor jou vervaldag.
sja, als MS hun prijzen verhoogt mag je er zeker van zijn dat Sony vlotjes volgt. "Concurenten" weet je wel
Alles stijgt onder het mom van inflatie en corona, maar de lonen in België stijgen toch ook wel vlotjes door de index, dus die 20 euro per jaar zal het wel niet maken zeker ...
De indexatie doet zijn werk dus we mogen verwachten/accepteren dat zaken gelijking gaming subscriptions duurder worden -> no fucking way
Bijna elk facet van ons dagelijks leven is beduidend duurder geworden dit jaar gaande van internet, tot water, voeding, meubilair, bouwmaterialen, noem maar op. Gaming is misschien een luxe, maar Sony mag gerust wel afgesnauwd worden bij een 20% prijsverhoging.Bijkomend: de indexatie werd lang niet op alle paritaire comités toegepast. Diezelfde mensen mogen ook (over)leven in hetzelfde landje waar alles duurder is geworden. Om nog maar te zwijgen van al die jobs waar ze enkel het minimumloon bieden aan starters en ge niet snel moet rekenen op een loonsverhoging.
Ik weet dat er hier gelachen kan worden met de dikke pree van een gemiddelde forumganger, maar ik denk niet dat ge bij een steekproef van de gemiddelde gamer zo een rooskleurig financieel beeld zou zien.

Niet aanvallend bedoeld voor alle duidelijkheid hé. Ik vond het gewoon een vreselijk argument.