Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb mijn PS+ opgezegd. Vind het absurd om voor PS+ te betalen én dan nog eens meer te betalen voor games die op Playstation uitkomen. Vanaf nu dus een PC gamer.Haha, efkes in één ruk de inflatie van de afgelopen 10 jaar doorrekenen.
PlayStation Plus Essential
€59,99 --> €71,99 (+20%)$59.99 --> $79.99 (+33%)PlayStation Plus Extra
€99,99 --> €125,99 (+26%)$99.99 --> $134.99 (+37%)PlayStation Plus Premium
€119,99 --> €151,99 (+27%)$119.99 --> $159.99 (+33%)

Als ze dan nog beschikbaar zijn in het abonnement welAl paar jaar plus tot einde dit jaar.
Als ik een jaar niet verleng en een jaar wacht, krijg ik na 2j dan mijn huidige games terug in de bib? Of alles weg?
En gij denkt dat na de prijs stijging de promotie even goed gaat zijn? Ge betaald nog altijd meer eh.iedereen kan hier een stukje zagen zenne, ieder jaar zijn er verschillende momenten waarop ze promoties doen
koop het dan eh ... dit jaar gekocht aan 75 euro ipv 99 ..

iedereen kan hier een stukje zagen zenne, ieder jaar zijn er verschillende momenten waarop ze promoties doen
koop het dan eh ... dit jaar gekocht aan 75 euro ipv 99 ..
PlayStation Plus Premium: lidmaatschap van 12 maanden
Volgende betaaldatum: 04/12/2023
Volgende betaling: €119,99
![]()
Kan ik door "opnieuw afsluiten" dus aan de huidige prijs nog extra jaar verlengen?
En gij denkt dat na de prijs stijging de promotie even goed gaat zijn? Ge betaald nog altijd meer eh.![]()

, gejost zijn we altijd!