Stoefer!!Valt al bij al nog mee met men 500 million ps4
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stoefer!!Valt al bij al nog mee met men 500 million ps4
Tjah die ingelegde diamantjes en saffieren maken het er niet beter op eh....Stoefer!!

Top gameke trust me!Death's door wou ik ook al een tijdje proberen, zeer nice. Dreams is.... nou ja
Heb je ook via PlayStation Repairs geprobeerd?Ik zit al een tijdje met 2 kapotte PS5 controllers, beide stick drift. Beiden al lang buiten garantie, dat is toch wat de PS-site mij vertelt als ik alle serienummers enz ingeef. Ik lijk echter nergens een optie te zien om de controllers alsnog te laten repareren buiten garantie. Iemand enig idee of dit eigenlijk zelfs kan?
Zijn er ook andere reparatiecenters die zoiets kunnen repareren (beetje zoals een kapot GSM-scherm vervangen) in de buurt van het Gentse?
Ja, allemaal geprobeerd. Ik krijg dan gewoon de melding dat de controller buiten garantie is en dat is alles.
Wel, het feit dat je zei dat je niet de handigste was en dat het toch gelukt is gaf mij veel vertrouwen om het ook te proberen. Resultaat: controller is 1 werkt opnieuw, controller 2 aanvankelijk ook, maar nu al wat minder. Het is desalniettemin een pak beter dan mijn uitgangspositie. Bedankt voor de tip!Dit eens bekijken
Ik ben niet de handigste maar heb het zo kunnen oplossen.
Heb ook deze besteld en de binnenste ringen vervangen [solderen ga ik niet aan beginnen]
![]()
Joysticks Ersatz für Playstation 5 DualSense PS5 Controller Schraubendreher 2K3 Ohm Analog 3D Thumbstick Reparatur Teile Kit - AliExpress 44
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.coma.aliexpress.com
blog.playstation.com
ik zag net op een home theater reddit dat dolby atmos wordt toegevoegd voor HDMI devices zoals AVR en dus echte surround setups.![]()
PS5 beta rolls out today with new accessibility and audio options, social features, and UI enhancements
Invited beta participants from select countries can test new PS5 features.blog.playstation.com
. Tot nu nooit problemen gehad, en gisteren ineens bij GT7 dat op rechte stukken mijn wagen duidelijk naar links ging. Dacht eerst nog dat het in het spel bedoeld was (want was op een nat circuit) maar het werd rap duidelijk dat het stick drift was. Gelukkig 3 controllers in huis, dus ik zal ook eens wat experimenteren met de tips hierboven.Zeker dat die auto niet moet uitgelijnd worden?Ik lees eergisteren bovenstaande posts over stick drift, en bam, 2 dagen later heb ik het ineens ook zitten. Tot nu nooit problemen gehad, en gisteren ineens bij GT7 dat op rechte stukken mijn wagen duidelijk naar links ging. Dacht eerst nog dat het in het spel bedoeld was (want was op een nat circuit) maar het werd rap duidelijk dat het stick drift was. Gelukkig 3 controllers in huis, dus ik zal ook eens wat experimenteren met de tips hierboven.