algemene discussie | PlayStation

Haha, efkes in één ruk de inflatie van de afgelopen 10 jaar doorrekenen.

PlayStation Plus Essential
€59,99 --> €71,99 (+20%)​
$59.99 --> $79.99 (+33%)​
PlayStation Plus Extra
€99,99 --> €125,99 (+26%)​
$99.99 --> $134.99 (+37%)​
PlayStation Plus Premium
€119,99 --> €151,99 (+27%)​
$119.99 --> $159.99 (+33%)​

Haha, efkes in één ruk de inflatie van de afgelopen 10 jaar doorrekenen.

PlayStation Plus Essential
€59,99 --> €71,99 (+20%)​
$59.99 --> $79.99 (+33%)​
PlayStation Plus Extra
€99,99 --> €125,99 (+26%)​
$99.99 --> $134.99 (+37%)​
PlayStation Plus Premium
€119,99 --> €151,99 (+27%)​
$119.99 --> $159.99 (+33%)​
Heb mijn PS+ opgezegd. Vind het absurd om voor PS+ te betalen én dan nog eens meer te betalen voor games die op Playstation uitkomen. Vanaf nu dus een PC gamer.😅

Reminder dat je nu reeds je abonnement kan opzeggen en dan heb je nog toegang tot de vervaldatum. Anders wordt het automatisch hernieuwd via je ingestelde betaalmethode. Vervolgens kan je wachten tot ze terug met promoties gooien voor niet-abonnees.

Al paar jaar plus tot einde dit jaar.
Als ik een jaar niet verleng en een jaar wacht, krijg ik na 2j dan mijn huidige games terug in de bib? Of alles weg?

Back to basics dan (lees Essential)

De grote studios zullen te weinig games verkopen aan diegene met zulke subscriptions, ge moet niet ver gaan zoeken...

En zo regeert het kapitaal telkenmale...

Ik was dus premium tem juli, dit zal naargelang worden ingekort neem ik aan??

Dat van mij vorige maand nog verlengd. (Esential). Aan 't twijfelen om er al maar een jaar bij te nemen dan, voor de prijs omhoog gaat.
Uiteindelijk speel ik de laatste jaren meer Plus games dan nieuw aangekochte games.

Mijn Premium loopt nog een half jaar door, maar denk dat dit het laatste jaar gaat zijn. Die 150 euro is me wat teveel van het goede.
Ofwel zak ik nadien terug naar Essential of stopt het gewoon voor mij.

iedereen kan hier een stukje zagen zenne, ieder jaar zijn er verschillende momenten waarop ze promoties doen
koop het dan eh ... dit jaar gekocht aan 75 euro ipv 99 ..

iedereen kan hier een stukje zagen zenne, ieder jaar zijn er verschillende momenten waarop ze promoties doen
En gij denkt dat na de prijs stijging de promotie even goed gaat zijn? Ge betaald nog altijd meer eh. 😂

giphy.gif

PlayStation Plus Premium: lidmaatschap van 12 maanden
Volgende betaaldatum: 04/12/2023
Volgende betaling: €119,99

Kan ik door "opnieuw afsluiten" dus aan de huidige prijs nog extra jaar verlengen?

giphy.gif

Kan ik door "opnieuw afsluiten" dus aan de huidige prijs nog extra jaar verlengen?

uiteraard ...
je vervaldatum schuift dan gewoon een jaar op, mijn vervaldatum is bv. 10/04/2026
ze gaan waarschijnlijk wel geen promoties doen aan het oude tarief maar wees zeker dat er met black friday of cyber monday zeker kortingen zullen zijn, dus nog op tijd voor jou vervaldag.

En gij denkt dat na de prijs stijging de promotie even goed gaat zijn? Ge betaald nog altijd meer eh. 😂

sja, als MS hun prijzen verhoogt mag je er zeker van zijn dat Sony vlotjes volgt. "Concurenten" weet je wel :)
Alles stijgt onder het mom van inflatie en corona, maar de lonen in België stijgen toch ook wel vlotjes door de index, dus die 20 euro per jaar zal het wel niet maken zeker ...

Laatst bewerkt:
Ik zeg dan ook niet dat dit het einde van de wereld is eh, maar we kunnen nu niet doen alsof dit geen enorme prijsstijging is. Laatste keer dat ik gekeken heb is mijn loon toch niet met 26% gestegen. Het is vooral frappant omdat deze nieuwe formule nog helemaal zou oud niet is. Moest het nu zo zijn dat deze prijzen al 5-6 jaar hetzelfde waren zou ik zeggen ok ja whatever... Maar dit zijn letterlijk nog maar net nieuwe formules die sowieso al niet heel goedkoop waren. Ik zie hier trouwens ook niet veel mensen echt zagen, iedereen is gewoon eens aan het bekijken hoe lang hun abo nog loopt en wat ze mogelijks het best doen nu. Lijkt me redelijk normaal gedrag toch?

Het is ook gewoon een slechte periode. Kijk naar de prijsverhoging die Sony gedaan heeft op de games (en de rest is gevolgd). 10 euro was dat. Ondertussen door de inflatie betekent dat niks meer voor Sony, is terug hetzelfde qua opbrengst als voor de prijsverhoging. En zo is het met veel zaken, alleen stijgt de prijs nog meer met de meeste zaken. En ons loon stijgt in verhouding niet mee 😢, gejost zijn we altijd!

Terug
Bovenaan