Customer support?Fuck he! Pas Alan Wake remastered gekocht! Achja, it is what it is.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Customer support?Fuck he! Pas Alan Wake remastered gekocht! Achja, it is what it is.
Als het spel gedownload is dan doen ze er niets aanCustomer support?
Had blijkbaar de spellen van deze maand nog niet gedownload. Oeps!
Amai, merci voor de reminder.Had blijkbaar de spellen van deze maand nog niet gedownload. Oeps!

Ik ook verlede maand in promoFuck he! Pas Alan Wake remastered gekocht! Achja, it is what it is.

Ja. Maar normaal doe ik dat altijd onmiddellijk.Je hebt toch nog tijd tot volgende dinsdag ?
Je moet gewoon je zoon zijn PS5 als jouw primaire PS5 instellen. Dan kan je zowel met jouw account als zijn account op die PS5 jouw games spelen.Efkes inlichtingen, ik heb een ps5.
Nu vandaag voor mijne zoon ook ene gekocht, daarvoor had hij een ps4 staan, waarop hij mijn games kon spelen omdat ik die console zo had ingesteld als primaire.
Moet ik iets speciaals doen op die nieuwe ps5 zodat hij mijn games terug kan spelen?
Bedankt.
Dus als ik het goed versta, inloggen met mijn account op zijn ps5, daar naar instellingen gaan en primair zetten, en dan inloggen met zijn account en beginnen spelen?Je moet gewoon je zoon zijn PS5 als jouw primaire PS5 instellen. Dan kan je zowel met jouw account als zijn account op die PS5 jouw games spelen.
Op jouw PS5 (die niet de primaire is, maar dus de secundaire) gaat geen enkele andere account behalve de jouwe met je games kunnen spelen.
Klopt! Zo doe ik het ook met mijn partner en kan ik dus zijn digitale games spelen op mijn ps5 en hij mijn digitale games op zijn ps5.Dus als ik het goed versta, inloggen met mijn account op zijn ps5, daar naar instellingen gaan en primair zetten, en dan inloggen met zijn account en beginnen spelen?
Ja heb deze video al volledig bekeken, maar heb het materiaal niet (torque en pasta) en durf het niet aan...da open zetten ga ni veel uithalen.
beste is gewoon u ps4 pro uit elkaar halen en dan alles kuisen en repasten.
hier een video
Kasterlee is wel wat ver van hier spijtig genoeg, maar toch bedankt om het voor te stellen.is niet moeilijk hoor en een setje torx en tube paste kost ni veel .
maar mocht je in de buurt van kasterlee wonen , wil ik dat ook wel doen.
ik heb een ps4 pro model waarvan de fans nogal tekeer gaan soms. Ik lees dat ik de fans best eens vrijmaak met een gasbus, en een telenet installateur had me ooit gezegd dat ik de bovenste lid kon openzetten tijdens lange sessies van gaming.
Klopt dit laatste, en hebben jullie tips en tricks voor fans/kuisen/ heat problems? evt handige videos ofzo?
PS: ik heb zo'n video bekeken en is niet zo simpel, zijn er hier kenners die dit kunnen? Tegen betaling uiteraard?