algemene discussie | PlayStation

Efkes inlichtingen, ik heb een ps5.
Nu vandaag voor mijne zoon ook ene gekocht, daarvoor had hij een ps4 staan, waarop hij mijn games kon spelen omdat ik die console zo had ingesteld als primaire.

Moet ik iets speciaals doen op die nieuwe ps5 zodat hij mijn games terug kan spelen?
Bedankt.

Efkes inlichtingen, ik heb een ps5.
Nu vandaag voor mijne zoon ook ene gekocht, daarvoor had hij een ps4 staan, waarop hij mijn games kon spelen omdat ik die console zo had ingesteld als primaire.

Moet ik iets speciaals doen op die nieuwe ps5 zodat hij mijn games terug kan spelen?
Bedankt.
Je moet gewoon je zoon zijn PS5 als jouw primaire PS5 instellen. Dan kan je zowel met jouw account als zijn account op die PS5 jouw games spelen.

Op jouw PS5 (die niet de primaire is, maar dus de secundaire) gaat geen enkele andere account behalve de jouwe met je games kunnen spelen.

Je moet gewoon je zoon zijn PS5 als jouw primaire PS5 instellen. Dan kan je zowel met jouw account als zijn account op die PS5 jouw games spelen.

Op jouw PS5 (die niet de primaire is, maar dus de secundaire) gaat geen enkele andere account behalve de jouwe met je games kunnen spelen.
Dus als ik het goed versta, inloggen met mijn account op zijn ps5, daar naar instellingen gaan en primair zetten, en dan inloggen met zijn account en beginnen spelen?

Dus als ik het goed versta, inloggen met mijn account op zijn ps5, daar naar instellingen gaan en primair zetten, en dan inloggen met zijn account en beginnen spelen?
Klopt! Zo doe ik het ook met mijn partner en kan ik dus zijn digitale games spelen op mijn ps5 en hij mijn digitale games op zijn ps5.

ik heb een ps4 pro model waarvan de fans nogal tekeer gaan soms. Ik lees dat ik de fans best eens vrijmaak met een gasbus, en een telenet installateur had me ooit gezegd dat ik de bovenste lid kon openzetten tijdens lange sessies van gaming.

Klopt dit laatste, en hebben jullie tips en tricks voor fans/kuisen/ heat problems? evt handige videos ofzo?

PS: ik heb zo'n video bekeken en is niet zo simpel, zijn er hier kenners die dit kunnen? Tegen betaling uiteraard?

Laatst bewerkt:
da open zetten ga ni veel uithalen.
beste is gewoon u ps4 pro uit elkaar halen en dan alles kuisen en repasten.
hier een video

da open zetten ga ni veel uithalen.
beste is gewoon u ps4 pro uit elkaar halen en dan alles kuisen en repasten.
hier een video
Ja heb deze video al volledig bekeken, maar heb het materiaal niet (torque en pasta) en durf het niet aan...

is niet moeilijk hoor en een setje torx en tube paste kost ni veel .
maar mocht je in de buurt van kasterlee wonen , wil ik dat ook wel doen.

is niet moeilijk hoor en een setje torx en tube paste kost ni veel .
maar mocht je in de buurt van kasterlee wonen , wil ik dat ook wel doen.
Kasterlee is wel wat ver van hier spijtig genoeg, maar toch bedankt om het voor te stellen.

PlayStation Plus Game Catalog for July 2023 will be available on **Tuesday July 18**.

**PlayStation Plus Extra and Premium | Game Catalog**

* It Takes Two | PS4, PS5
* Sniper Elite 5 | PS4, PS5
* Snowrunner | PS4, PS5
* World War Z | PS4, PS5
* The Ascent | PS4, PS5
* Undertale | PS4
* SpongeBob SquarePants: Battle for Bikini Bottom – Rehydrated | PS4
* Melty Blood: Type Lumina | PS4
* Dysmantle | PS4, PS5
* Circus Electrique | PS4
* Dynasty Warriors 9 | PS4
* Samurai Warriors 5 | PS4
* My Little Pony: A Maretime Bay Adventure | PS4, PS5
* Fast & Furious: Spy Racers Rise of SH1FT3R | PS4, PS5
* Monster Jam Steel Titans | PS4

**PlayStation Premium | Classics**

* Gravity Crash Portable | PS4, PS5
* Twisted Metal | PS4, PS5
* Twisted Metal 2 | PS4, PS5

IMG_0498.jpeg

Nog iemand die altijd deze error krijgt de eerste keer dat Youtube of Netflix opstart?

Ik moet dan de app sluiten en terug opstarten en dan werkt het wel.

ik heb een ps4 pro model waarvan de fans nogal tekeer gaan soms. Ik lees dat ik de fans best eens vrijmaak met een gasbus, en een telenet installateur had me ooit gezegd dat ik de bovenste lid kon openzetten tijdens lange sessies van gaming.

Klopt dit laatste, en hebben jullie tips en tricks voor fans/kuisen/ heat problems? evt handige videos ofzo?

PS: ik heb zo'n video bekeken en is niet zo simpel, zijn er hier kenners die dit kunnen? Tegen betaling uiteraard?

Volgens mij gaat dat allemaal niet veel uitmaken. De Pro was al sinds launch berucht om bij momenten echt heel hard te blazen. Wat ik altijd vreemd vond is dat dat bijna altijd gebeurde in stukken game waarvan je juist zou denken dat ze absoluut niet veeleisend zijn. Bvb de map bij HZD. Had iets te maken met het feit dat dat plaatsen in games zijn waar de framerate unlocked is, en de PS4 dus aan volle vermogen staat te renderen, wat natuurlijk compleet belachelijk is.
Heb mij daar al lang bij neergelegd dus...

Valt al bij al nog mee met men 500 million ps4. Voor fifa, ik weet niet echt of dat veeleisend is voor de console, blaast hij wel een beetje, maar niet zo erg. Dus ipv meer kwaad dan goed te doen laat ik het voorlopig zoals het is

Terug
Bovenaan