algemene discussie | PlayStation

Welk merk geheugen raden jullie mij aan voor ps5

Je kan geen geheugen uitbreiden van je PS5. Of bedoelde je opslag via een SSD ? :p
Ik denk dat het weinig uitmaakt, zo lang ze maar snel genoeg zijn, wat meestal wel aangeduid staat. Zelf een jaar geleden een WD SN850 2TB gescoord, en werkt perfect.

Domme vraag waarschijnlijk maar is me totaal niet duidelijk...
Kan ik ook genieten van die Days of Play korting om mijn abonnement te verlengen of is dit enkel voor nieuwe abonnees?

De lijst van nieuwe games die naar extra en premium komen en welke verdwijnen.

Echt wel in my opinion weer de moeite!

Extra
FarCry 6 (PS5/PS4)
Deus Ex: Mankind Divided (PS4)
Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge (PS5/PS4)
Rogue Legacy 2 (PS4/PS5)
PEPPA PIG! (PS4)
Inscryption (PS4/PS5)
Soulstice (PS5)
Tacoma (PS4)
The Wild at Heart (PS4)
Killing Floor 2 (PS4)
Vampire: The Masquerade - Coteries of New York (PS4)
MX vs ATV Legends (PS5, PS4)
Redout 2 (PS5, PS4)
Lonely Mountains: Downhill (PS4)
Dodgeball Academia (PS4)
Hundred Days: Winemaking Simulator (PS5, PS4)
The Talos Principle: Deluxe Edition (PS4)
Carto (PS4)
Thief (PS4)
Elex 2 (PS4, PS5)
Forager (PS4)
DC League of Superpets: The Adventures of Crypto and Ace (PS4)
PAW Patrol Mighty Pups: Save Adventure Bay! (PS5, PS4)
A Hat in Time

Premium
Killzone Liberation - PSP
Worms - PS1
Hercs Adventure - PS1

Laatst bewerkt:
Koop al lang geen games meer. Met een Premium-abo ben ik wel een tijd zoet.
Zou enkel graag God of War: Ragnarok spelen, maar ben het aan 't uitstellen tot die hopelijk één van de maanden op Plus verschijnt. :D

Games kopen is tegenwoordig onnodig geworden he :p
Tja, games die ik echt graag wil, koop ik toch ?

Heb nu enkel GPU omdat het dan ook maar neerkomt op 50€ per jaar en het goedkoper is tov plus.
Bij Sony kun je als zelfs met days op play nog geen 2 jaar meer stacken aan 45€/jaar voor essential. Dan koop ik wat voor het Sony platform betreft, wel enkel die exclusieven wel als ze heel laag staan. Want eerlijk ik heb de drie consoles staan en welke normale werkende mens krijgt dat nu nog allemaal gespeeld ? Werkelijk een oververzadiging :laugh:

Tja, games die ik echt graag wil, koop ik toch ?

Heb nu enkel GPU omdat het dan ook maar neerkomt op 50€ per jaar en het goedkoper is tov plus.
Bij Sony kun je als zelfs met days op play nog geen 2 jaar meer stacken aan 45€/jaar voor essential. Dan koop ik wat voor het Sony platform betreft, wel enkel die exclusieven wel als ze heel laag staan. Want eerlijk ik heb de drie consoles staan en welke normale werkende mens krijgt dat nu nog allemaal gespeeld ? Werkelijk een oververzadiging :laugh:
Same here ja.
PS koop ik mijn games die ik wil zoals God of war, ik ga echt niet wachten en dan daarboven ook die pass kopen.
Xbox wel de Gamepass destijds 3 jaar upgrade van Gold voor € 1, dusja dat was gewoon een no brainer.
PC heb ik dan Gamepass ook en koop ik eventueel ook games die ik echt wil.

Tijdsgebrek is hier ook een klein probleem geworden.
Alleen gaan wonen, hond gekocht, om de week op zaterdag werken, ...
Sommige games kan ik wel kort spelen, maar andere gelijk een Sea of thieves daar heb ik niks aan een uurtje spelen.
Eigenlijk ook nog mijn favoriete game en ik kan deze bijna niet meer spelen nu... :cautious:

Same here ja.
PS koop ik mijn games die ik wil zoals God of war, ik ga echt niet wachten en dan daarboven ook die pass kopen.
Xbox wel de Gamepass destijds 3 jaar upgrade van Gold voor € 1, dusja dat was gewoon een no brainer.
PC heb ik dan Gamepass ook en koop ik eventueel ook games die ik echt wil.

Tijdsgebrek is hier ook een klein probleem geworden.
Alleen gaan wonen, hond gekocht, om de week op zaterdag werken, ...
Sommige games kan ik wel kort spelen, maar andere gelijk een Sea of thieves daar heb ik niks aan een uurtje spelen.
Eigenlijk ook nog mijn favoriete game en ik kan deze bijna niet meer spelen nu... :cautious:
Die gpu is idd een no brainer, met vpn, of met gold 3 jaar en dan met 15€ voor 3 jaar omzetten, ....
Manieren genoeg om het aan 50€ per jaar te hebben en soms nog minder en dan het je ook het volledige xbox pakket
Ik heb geen pc maar de xbox is hier de main console en de switch en ps5 zijn er voor de exclusieven en daarom heb ik daar geen abbo op omdat het dan voor mij niet loont

Hier ook veel minder tijd dan vroeger, voltijds werken, gescheiden, 3 honden en een flex job. Maar gaming is een hobby en een uitlaatklep voor mij. Nog 3 jaar werken en dan mijn pensioen, dan gaat er wat meer ruimte komen, terwijl ik al weet dat ik ga blijven werken

Bij mij was gears of war 4 horde echt dagelijkse kost maar ze hebben deze mode in de 5 zo verneukt en de 4 is eigenlijk dood. En dat mis ik dan wel omdat ik echt graag coop speel

Die gpu is idd een no brainer, met vpn, of met gold 3 jaar en dan met 15€ voor 3 jaar omzetten, ....
Manieren genoeg om het aan 50€ per jaar te hebben en soms nog minder en dan het je ook het volledige xbox pakket
Ik heb geen pc maar de xbox is hier de main console en de switch en ps5 zijn er voor de exclusieven en daarom heb ik daar geen abbo op omdat het dan voor mij niet loont

Hier ook veel minder tijd dan vroeger, voltijds werken, gescheiden, 3 honden en een flex job. Maar gaming is een hobby en een uitlaatklep voor mij. Nog 3 jaar werken en dan mijn pensioen, dan gaat er wat meer ruimte komen, terwijl ik al weet dat ik ga blijven werken

Bij mij was gears of war 4 horde echt dagelijkse kost maar ze hebben deze mode in de 5 zo verneukt en de 4 is eigenlijk dood. En dat mis ik dan wel omdat ik echt graag coop speel
Mijne loopt af in januari 24 dus tegen dan ook nog eens zien hoe ik die het beste kan verlengen.

Ge krijgt Xbox exclusives allemaal day one, nu stelt dat op heden wel nog iets teleur maar toch.
Moest PS hun exclusives ook day one erin steken dan ben ik toch vrij zeker dat ik ook een pass daar zou hebben.
Switch heb ik ook maar kan niet meer herinneren wanneer ik die nog eens heb opgezet.

Ik had bij Starfield ook wel gehoopt op co-op maar niks van vernomen dus zal niet zo zijn...

Pensioen is nog ff weg hier goddamn haha, maar wie weet als ik wat geluk heb met mijn bedrijf dat ik wel eerder dan normaal kan...

Ik ga mij komende week een PS5 aanschaffen! Wat zijn tegenwoordig de meest goedkope (en betrouwbare) websites om fysieke games te bestellen?

Thanks!

Ik ga mij komende week een PS5 aanschaffen! Wat zijn tegenwoordig de meest goedkope (en betrouwbare) websites om fysieke games te bestellen?

Thanks!
Dat durft wel wisselen natuurlijk.
Soms is de ene game goedkoper bij de andere en weer een andere game iets duurder bij diezelfde andere.

Ikzelf kijk meestal op Bol, Mediamarkt, Amazon.de en ge kunt ook altijd op Tweakers games prijsvergelijk checken.

Gelekte informatie van dealabs die de voorbije maanden toch juist waren :unsure: maar vanmiddag weten we het zeker:

Playstation Plus games voor Juni:
Call of Duty Black Ops cold war
Alan Wake remastered
Endling: extinction is forever

juLi neem ik aan, niet juni?

Terug
Bovenaan