algemene discussie | PlayStation

Op YT zie ik filmkes om dat te doen.
Maar stel dat die ps5 bij zijn mama ingesteld staat op primair, dan kan ik dit niet vanop deze ps5 aanpassen naam ik aan?
Of Als ik deze op primair zet, overschrijft die de andere?
Als ik me niet vergis moet je eerst de andere deactiveren daarna kan je pas je huidige toestel als primair instellen.
Edit je kan dit op afstand deactiveren via een browser op je pc ...

Als ik me niet vergis moet je eerst de andere deactiveren daarna kan je pas je huidige toestel als primair instellen.
Edit je kan dit op afstand deactiveren via een browser op je pc ...
Gaat wel maar 1 keer per 6 maanden.

1x is genoeg als het dan werkt 🤣

Maar als ik op sub acc wil inloggen op cod:

Account could not be linked because acc is already linked to a diff acc of the same type…

Ik ga eens een heel nieuw acc maken. Kijken als dat wel lukt. Alleen moet ik dan van 0 beginnen

Net eens samen gekeken.
Hij is bij de mama. Heeft dit op niet inschakelen staan.
Ik heb het ingeschakeld.
Maar samen er op lukt niet.

Wél ik op mijn sub acc COD, terwijl hij Fortnite speelt. Maar ik heb daar geen ps plus, dus kan niet online.
Ik ga morgen eens proberen zijn fortnite acc op het sub acc te zetten.
Hopelijk werkt dat wel.

Net eens samen gekeken.
Hij is bij de mama. Heeft dit op niet inschakelen staan.
Ik heb het ingeschakeld.
Maar samen er op lukt niet.

Wél ik op mijn sub acc COD, terwijl hij Fortnite speelt. Maar ik heb daar geen ps plus, dus kan niet online.
Ik ga morgen eens proberen zijn fortnite acc op het sub acc te zetten.
Hopelijk werkt dat wel.

Je uitleg is een beetje te vaag om zeker te zijn van het advies.

Als ik het goed begrijp heeft je zoon nu het account waarop PS+ al actief was, en jij een nieuw account (zonder PS+) voor je COD. Als dan de console bij de mama als zijn primary console ingesteld staat, dan zou jij absoluut wél online moeten kunnen op die console met jouw nieuw account (dat geen PS+ heeft). Op jouw eigen console ga jij dan echter weer niét online kunnen omdat jouw console dan weer niet de primary is van je zoons account.
Ik ga er echter van uit dat jij juist bij jou, en niet bij de mama, COD wil spelen. Daarom moet je juist jouw console de primary maken van je zoons account. Dan kan jij met je nieuw PSN account toch nog alle voordelen gebruiken van PS+, via het account van je zoon (hij moet dus op jouw console enkel een profiel hebben gekoppeld aan zijn PSN account - hij hoeft daarom niet ingelogd te zijn). Bij de mama kan je zoon overigens óók nog altijd PS+ gebruiken, simpelweg omdat het PS+ abonnement op dat account staat.

Nogmaals, het principe is vrij simpel:
* Een PSN account kan zelf op eender welke console gebruik maken van zijn aankopen (incl. PS+). (Bvb: als jouw zoon bij een vriendje gaat gamen, kan hij ook daar inloggen en zijn games/PS+ gebruiken).
* Een PSN account kan ook zijn aankopen (incl. PS+) met andere accounts delen, maar énkel op de console die als primary aangeduid staat van dat account. Of maw, slechts op 1 console (*) kan iedereen op die console ook van die aankopen gebruik maken.

(*) Eigenlijk is het 2 consoles, want PS4 en PS5 worden apart geteld. Hier thuis hebben we beide staan, en ze zijn allebei mijn primary, waardoor ook mijn vrouw en 2 kinderen op zowel PS4 als PS5 mijn aankopen, PS+ games, online etc... kan gebruiken. Dit laat zelfs toe dat we PS4 games op beide console tegelijk kunnen spelen, zelfs online tegen elkaar, terwijl het spel maar 1x aangekocht is.

Laatst bewerkt:

Playstation plus extra en premium is de moeite .:eek:
Beschikbaar vanaf 16 mei

Extra:

Ratchet & Clanck: Rift apart
Humanity
Watch Dogs: Legion
Dishonored 2
Dishonored: Death of the outsider
Sakuna: of rice and ruin
Tomb raider: definitive edition
Rise of the tomb raider: 20 year celebration
Shadow of the tomb raider
Bus simulator 21
The evil within 2
Wolfenstein: Youngblood
Thymesia
Rain world
Lake
Conan Exiles
Rune factory 4
Story of seasons: friends of mineral town
Soundfall

Premium:
Syphon filter: logan's shadow
Blade dancer: lineage of light
Pursuit force
Ghostbusters: the video game remastered

Deze gaan de catalogus verlaten, ook wel de moeite eigenlijk. Ik neem aan die die weg zijn ook al ben je ermee bezig?

Balan Wonderworld
Chocobo’s Mystery Dungeon: Every Buddy!
Chronos: Before the Ashes
Deadlight: Director’s Cut
Dreamfall Chapters
FlatOut 4 — Total Insanity
Graveyard Keeper
Homefront: The Revolution
How to Survive: Storm Warning Edition
Kingdom Come: Deliverance
KONA
Last Day of June
Left Alive
Marvel’s Spider-Man (standard/Game of the Year Edition)
Metro: Last Light Redux
Metro 2033 Redux
Mighty No 9
MX vs ATV All Out
NBA 2K Playgrounds 2
Pathfinder: Kingmaker— Definitive Edition
Pixel Piracy
Red Faction: Guerrilla Re-Mars-tered
Relicta
Resident Evil
Shenmue III
Star Ocean: First Departure R
This War of Mine: The Little Ones
Tour de France 2021
TT Isle of Man: Ride on the Edge 2
Virginia
Windbound

Ik neem aan die die weg zijn ook al ben je ermee bezig?

Uiteraard.
En dat vind ik stilaan wel een serieuze tegenvaller met PS+ Extra, zelfs al heb ik er nu nog geen last van. In het begin waren dat echt B-titels die verdwenen, maar nu toch al vaak grote AAA namen. Je zal maar net vorige week begonnen zijn met pakweg Metro, Spiderman, of Batman. En nu ineens te horen krijgen dat je nog 6 dagen hebt om die te completen of je mag gaan dokken om ze te kunnen uit spelen.

Een week op voorhand aankondigen is gewoon veel te kort. Is gewoon even erg als streaming diensten die ineens ook series laten verdwijnen, waar je dan ook max 2 weken krijgt om bvb nog 5 seizoenen van iets te bekijken.

Mijn launch controller begint nu stilletjes aan ook stick drift te vertonen. Als ik een nieuwe bestel, hoe weet ik dat dit de updated versie is?
De gekleurde versies zijn nergens in stock, enkel de witte.

PlayStation Showcase volgende week. 🥳 Woensdag 24 mei om 22.00u onze tijd.

The show will run a bit over an hour, focusing on PS5 and PS VR2 games in development from top studios from around the world. Expect a glimpse at several new creations from PlayStation Studios, as well as spellbinding games from our third-party partners and indie creators.

Playstation plus extra en premium is de moeite .:eek:
Beschikbaar vanaf 16 mei

Extra:

Ratchet & Clanck: Rift apart
Humanity
Watch Dogs: Legion
Dishonored 2
Dishonored: Death of the outsider
Sakuna: of rice and ruin
Tomb raider: definitive edition
Rise of the tomb raider: 20 year celebration
Shadow of the tomb raider
Bus simulator 21
The evil within 2
Wolfenstein: Youngblood
Thymesia
Rain world
Lake
Conan Exiles
Rune factory 4
Story of seasons: friends of mineral town
Soundfall

Premium:
Syphon filter: logan's shadow
Blade dancer: lineage of light
Pursuit force
Ghostbusters: the video game remastered

Humanity even gespeeld. Echt de moeite!

Als er iemand al Lake heeft getest mag altijd je ervaring hiermee gedeeld worden. Ben wel benieuwd naar deze.

Humanity even gespeeld. Echt de moeite!

Als er iemand al Lake heeft getest mag altijd je ervaring hiermee gedeeld worden. Ben wel benieuwd naar deze.
Lake is wel de moeite als je op zoek bent naar een rustige game! Heb hem eerder via gamepass gespeeld maar ik ga het ook nog eens opnieuw spelen op de playstation

Demon Souls pc.
Kunnen we de originele Ost herstellen.

Verder hopelijk wat AAA VR titels.
Geen groot fan van het moderne Naughty Dog, maar een Uncharted spin off in VR? Breng het.

Terug
Bovenaan